جمعه ۱۸ دی ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۳
۰ نفر

گروه حوادث: چنگ رولونگ، مشهورترین قاتل سریالی چین که به اتهام قتل 13 نفر تحت محاکمه قرار دارد، 18 دی در جلسه محاکمه‌‌اش با اعتراف به تمامی جنایت‌ها گفت: من هرگز در ذهن مردم چین نمی‌میرم

حتی اگر ده‌ها بار بمیرم، مردم مرا به‌عنوان یک هیولا به خاطر می‌سپارند.

این قاتل خونسرد که به اتهام کشتن 10 نفر از مردم و 3 پلیس در جریان آدم ربایی و سرقت‌های مسلحانه خود محاکمه می‌شد، در جلسه دادگاه خود در جنوب چین گفت: من مجبور به کشتن قربانیانم بودم وگرنه آنها مرا می‌کشتند.

به گزارش شینهوا، چنگ رولونگ جنایت‌های خود را در فاصله سال‌های 1996 تا 2005 مرتکب شده بود.  قبل از دستگیری این متهم، وی مشهورترین قاتل سریالی تحت تعقیب چین بود که نیروهای پلیس به‌مدت 13 سال در تعقیب او بودند.

وی که در سال 1997 تنها در یکی از جنایت‌های خود، 3 نفر از اعضای خانواده خود را برای ربودن 11 هزار دلار در استان هونان به قتل رسانده بود، به‌مدت 7 سال با هویتی جعلی به‌صورت مخفیانه زندگی می‌کرد اما همدست وی که در تعدادی از قتل‌ها و سرقت‌ها با او همکاری کرده بود، در سال 1999 دستگیر و اعدام شد.

ادعای عجیب یک تبهکار

قاتل سریالی مشهور چین، 18 دی در جلسه محاکمه گفت که دفاعی از خود ندارد،  به‌جز اینکه دلش می‌خواهد مردم او را درک کنند و بدانند که او مجبور بوده است که دست به این جنایت‌ها بزند.

وی در ادعایی عجیب عنوان کرد: من هرگز قصد نداشتم مقتولان را به قتل برسانم اما اگر این کار را نمی‌کردم آنها مرا هنگام سرقت‌ها به قتل می‌رساندند اما من پیشدستی کردم.

کد خبر 99011

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز