سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۱
۰ نفر

مرد مسلح با ورود به سالن دادگاه در شهر لاس‌وگاس آمریکا، 2 نفر را هدف گلوله قرار داد اما قبل از فرار از سوی پلیس به قتل رسید

صبح دوشنبه گذشته مرد مسلحی وارد سالن دادگاهی در شهر لاس‌‌وگاس شد و با شلیک گلوله یکی از ماموران امنیتی را به قتل رساند. این مرد سپس بی‌هدف به سمت مردمی که در سالن دادگاه حضور داشتند، تیراندازی کرد که یکی دیگر از ماموران امنیتی نیز در جریان این تیراندازی مجروح شد.

به‌دنبال این حادثه، مرد تیرانداز به سرعت به طرف در خروجی دادگاه دوید و پا به فرار گذاشت. او هنوز عرض خیابان را طی نکرده بود که پلیس وی را هدف گلوله قرار داد. چند لحظه بعد از اصابت گلوله به مرد تیرانداز، وی جان خود را از دست داد و تلاش اولیه پلیس برای کشف انگیزه مرد تیرانداز بی‌نتیجه ماند. 

گفته می‌شود مرد مسلح یک همدست نیز داشت که پلیس تحقیقات خود را برای بازداشت این همدست احتمالی شروع کرده است.  هنوز از انگیزه این تیراندازی اطلاعی به دست نیامده است ولی گفته می‌شود دفتر 2 سناتور آمریکایی نیز در ساختمانی است که این دادگاه در آن قرار داشت اما هنوز مشخص نیست هدف حمله مرد مسلح، تهدید 2 سناتور بوده است یا قضات دادگاه.  بررسی‌های پلیس اف‌بی‌‌آی در این زمینه ادامه دارد.

کد خبر 98839

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز