جمعه ۱۱ دی ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۸
۰ نفر

گروه حوادث: پلیس در تعقیب یک جنایتکار فراری است که بعد از به قتل رساندن یکی از آشنایانش، زندگی مخفیانه‌ای را در پیش گرفته است.

صبح 14 تیر سال 84، ماموران کلانتری 126 تهرانپارس در جریان پیدا شدن جسد مردی در منطقه تهرانپارس قرار گرفتند و برای بررسی موضوع، راهی این محل شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مقتول مرد میانسالی به نام محمد علی است که با ضربات جسم برنده‌ای شبیه چاقو به قتل رسیده و عامل جنایت بدون برجا گذاشتن ردی از خود ناپدید شده است.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات برای کشف راز این جنایت آغاز شد و ماموران در جست‌وجوی سرنخی از قاتل فراری راهی خانه مقتول شدند. پرس و جو از خانواده محمدعلی شروع شد اما این تحقیقات هم نتوانست کمکی به حل معما کند چراکه تحقیقات نشان می‌داد که مقتول فرد آرامی بود که با هیچ‌کس دعوا نداشت.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد مردی به‌نام جعفر که از آشنایان مقتول بوده است، همزمان با کشته شدن او ناپدید شده و هیچ‌کس او را ندیده است.  پلیس که احتمال می‌داد به کلید قتل مرد میانسال نزدیک شده، راهی خانه جعفر شد اما او بدون برجا گذاشتن ردی از خودش ناپدید شده بود و خانواده‌اش نیز مدعی بودند که از وی خبر ندارند.

وقتی در ادامه تحقیقات ظن پلیس به این مرد جوان بیشتر شد، قاضی اصغرزاده، بازپرس شعبه 2 دادسرای جنایی تهران دستور بازداشت او را صادر کرد و مدتی بعد کارآگاهان دریافتند که جعفر بعد از جنایت به یکی از شهرهای غربی کشور گریخته است.

تحقیقات نشان می‌داد که قاتل فراری با استفاده از هویت جعلی شهرام- ر، زندگی مخفیانه‌ای را در این شهر در پیش گرفته است اما وقتی ماموران برای دستگیری او راهی آنجا شدند، وی متوجه ماجرا شده و به شهر دیگری گریخته بود.

سرهنگ کارآگاه سعید لیراوی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس برای دستگیری این قاتل فراری ادامه دارد، گفت: بازپرس پرونده دستور چاپ عکس بدون پوشش متهم را در روزنامه‌ها صادر کرده و از کسانی که از مخفیگاه این مرد خبر دارند، خواسته است اطلاعات خود را از طریق تماس با شماره تلفن 51055428 در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دهند.

کد خبر 98480

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز