دوشنبه ۷ دی ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۸
۰ نفر

گروه حوادث: اگر اطلاعاتی درباره این زن دارید با پلیس تماس بگیرید

با کشف جسد زن جوانی در کیلومتر 4 خط جنوب قطار پرند 4، تحقیقات پلیسی و قضایی برای کشف هویت این زن ناشناس آغاز شده است. ساعت بیست‌وچهارم آذر ماه امسال، ماموران پلیس در کیلومتر 4 خط جنوب قطار پرند 4 تهران - پرند، جسد زن مجهول‌الهویه‌ای را پیدا کردند که بر اثر برخورد با قطار جان باخته بود.

با گزارش این ماجرا، تیم تحقیق پلیسی بررسی‌های تخصصی خود برای یافتن هویت این زن را آغاز کرد اما این زن هیچ مدرک شناسایی به‌همراه نداشت، بنابراین جسد وی به پزشکی قانونی کهریزک انتقال یافت و تحقیقات برای یافتن خانواده و آشنایانش آغاز شد.

در نخستین مرحله از تحقیقات، کارآگاهان به بررسی گزارش‌های رسیده درباره افراد ناپدید شده پرداختند اما وقتی در این شاخه از تحقیقات نیز به نتیجه‌ای نرسیدند، بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 16 تهران که تحقیقات قضایی این پرونده را بر عهده دارد، با صدور دستور انتشار مشخصات ظاهری این زن جوان در روزنامه همشهری از کسانی که این زن جوان را می‌شناخته‌اند درخواست کرد برای دادن اطلاعات تماس بگیرند.

بنا بر این گزارش، این زن که حدودا 22 ساله به‌نظر می‌رسید، 150 سانتی‌متر قد، موهایی خرمایی و چشمانی قهوه‌ای داشت، وی هنگام مرگ شال‌گردن آبی رنگ، پالتو مشکی، پلیور کرم، مانتو مشکی رنگ، با شلوار لی آبی به تن داشت.

بازپرس پرونده از کسانی که درباره هویت این زن جوان اطلاعاتی دارند درخواست کرد با شعبه هفتم دادسرای ناحیه 16 تماس بگیرند و اطلاعات خود را در اختیار وی بگذارند.

کد خبر 98221

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز