سه‌شنبه ۸ دی ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۳
۰ نفر

شانگهای‌: معمولا ترس از سوسک به زنان نسبت داده می‌‌‌شود اما یک مرد اهل شانگهای ثابت کرد که مردها هم می‌توانند تا سر حد مرگ از سوسک بترسند

گزارش‌ها حاکی از آن است که مردی برای اینکه نمی‌توانست سوسکی را که در خانه‌اش رژه می‌رفت به دام بیندازد، از شدت ترس بیهوش شد. این مرد میانسال که می‌ترسید این سوسک را از بین ببرد بالای میز ایستاد و سپس از هوش رفت. او زمانی به هوش آمد که خانواده‌اش از سفر تفریحی یکروزه به خانه بازگشته و نیروهای امدادی را در جریان این سانحه قرار داده بودند. جالب است که تا زمان سررسیدن خانواده این مرد،‌سوسک همچنان در خانه رژه می‌رفت.

ایتالیایی‌های غیرمستقل

رم: درحالی که تصور می‌شود مردم در کشور‌های غربی به شدت به زندگی مستقل علاقه‌مندند اما تازه‌ترین پژوهش‌ها نشان داده است که ایتالیایی‌ها سال‌های زیادی از عمرشان را به همراه والدین خود سپری می‌کنند.

این پژوهش‌ها حاکی از آن است که تعداد قابل توجهی از جمعیت زیر 40 سال ایتالیا همچنان با والدین‌‌شان زندگی می‌کنند و هیچگاه به دنبال زندگی مستقل نبوده‌اند. آمار نشان می‌دهد که50‌درصد از جمعیت 18 تا 39 ساله ایتالیا همراه با والدین‌شان زندگی می‌کنند و این در حالی است که تعداد مردانی که در کنار والدین‌شان زندگی می‌کنند بیشتر از زنان است.

به گفته کارشناسان 53 درصد مردان در این رده سنی با والدین‌شان زندگی می‌کنند و این در حالی است که این رقم در مورد زنان 48 درصد است. برخی از کارشناسان افزایش هزینه‌های زندگی را دلیل این نوع زندگی می‌دانند.

جای پارک ویژه زنان

پکن: در حالی که کمبود جای پارک به یک معضل جهانی تبدیل شده است، یک فروشگاه، دست به ابتکاری جالب در این زمینه زده که به نظر می‌رسد کمبود جای پارک چندان مساله‌ساز نیست.

این فروشگاه اعلام کرده است که رانندگان زن می‌توانند خودرو‌های‌شان را در محل‌هایی پارک کنند که بزرگ‌تر از جای پارک‌های معمولی است. گفته می‌‌شود که این جای پارک‌ها در مجموع یک متر بزرگ‌تر از جای پارک‌های معمولی هستند و زنان راحت‌تر می‌توانند در این محل، خودروی خود را پارک کنند.

این در حالی است که سایر فروشگاه‌ها روز به روز جای پارک‌ها را کوچک‌تر می‌کنند تا با توجه به کمبود جای پارک، جا برای تعداد بیشتری خودرو باز شود. از سوی دیگر  در پارکینگ ویژه زنان تجهیزاتی نصب شده که به پارک کردن هرچه آسان‌تر خودروها کمک می‌کند. گفتنی است که این اقدام با استقبال زنان مواجه شده است.

سارق تنبل

سن‌فرانسیسکو:  سارقی که قصد سرقت یک خودرو را داشت از یک روش بی‌دردسر استفاده کرد تا به خودش زحمت نداده باشد. این سارق تنبل می‌خواست خودروی مدرنی را که زیر برف مدفون شده بود سرقت کند اما اینقدر تنبل بود که حوصله کنار زدن برف‌ها از روی خودرو را نداشت.

به همین دلیل تا صبح منتظر ماند تا اینکه صاحب خودرو از خانه بیرون آمد و به کمک پسرش همه برف‌ها را از روی خودرو کنار زد. سارق هم از این فرصت استفاده کرد و با تهدید این مرد از او خواست که خودرو را روشن کرده و سوئیچ را روی آن بگذارد. این سارق به دروغ ادعا کرد که مجهز به سلاح است و به همین دلیل مالک خودرو به درخواست او عمل کرد.

البته این سارق نتوانست مسیر زیادی را با خودروی مسروقه طی کند و توسط پلیس دستگیر شد. او به پلیس گفت که تنها به دلیل تنبلی تا صبح برای سرقت این خودرو صبر کرده است.

کد خبر 98336

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز