همشهری آنلاین: در قالب پویش منطقه دو، منطقه تو، کارنامه ۴ ساله شهرداری منطقه ۲ در اختیار ساکنان این منطقه قرار میگیرد.
شفاف با شهروندان درباره عوارض
علی طهماسبی، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ میگوید: «شهرداری تهران تنها سازمانی است که به طور مستقیم، با مشارکت شهروندان اداره میشود. شهروندان با پرداخت عوارض، در همه پروژهها و اقداماتی که در مناطق اجرا میشود دخیل هستند. هدف از اجرای این طرح این است که حس تعلق را در شهروندان تقویت کنیم و همزمان، به آنها اعلام کنیم که عوارض پرداختی توسط شهروندان کجا هزینه شده است؟
اجرای فاز دوم پویش از پاییز
طهماسبی با اشاره به اینکه این طرح برای اولین بار از منطقه ۲ آغاز شده، اضافه میکند: این طرح تا پایان سال ادامه دارد. در فاز اول، با استفاده از قالبهایی مانند موشنگرافیک از طریق شبکههای اجتماعی، تلویزیونهای شهری و تبلیغات محیطی، گزارشی جامع از اقدامات مدیریت شهری در ۴ سال به شهروندان ارائه شده است. در فاز دوم که از ابتدای مهر آغاز خواهد شد، قرار است به شهروندان درباره چشمانداز پیش رو و اقداماتی که قرار است شهرداری منطقه با عوارض شهروندی انجام دهد، به طور شفاف اطلاعرسانی کنیم.
پویش «منطقه دو، منطقه تو» چند فاز دارد؟
فاز اول: اطلاعرسانی درباره کارهایی که تا به حال با هزینهکرد عوارض شهروندان انجام شده است.
فاز دوم: اطلاعرسانی درباره برنامههای آینده و اقداماتی که قرار است با عوارض پرداختی مردم انجام شود.
نظر شما