ساری- عبدالرحیم دیوسالار، خبرنگار همشهری: سخنگوی شورای شهر ساری با انتقاد از دستگاه‌های خدمات‌رسان که پس از انجام کار، کنده‌کاری‌های صورت گرفته در خیابان‌ها را به حال خود رها می‌کنند

از دستگاه‌های مسئول خواست هرچه سریع‌تر برای ترمیم کنده‌کاری‌ها اقدام کنند. دکتر نادعلی رمضانپور در جلسه علنی شورا افزود: وضعیت عمومی شهر از نظر رفت و آمد به دلیل کنده‌کاری‌ به صورت کاملا غیرعادی و توام با مشکل است و انتظار می‌رود دستگاه‌های مسئولی که برای ارائه خدمات مورد نظر در معابر حفاری کرده‌اند، نسبت به آن بی‌توجه نباشند و شهرداری‌ را در ترمیم کنده‌کاری‌ها و عمران و آبادانی شهر یاری کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه سازمان عمران شهرداری به عنوان سازمانی با ساز و کارهای لازم باید در اختیار عمران و آبادانی شهر باشد، تصریح کرد: باید از امکانات این سازمان استفاده بهینه و لازم صورت گیرد چرا که با توجه به وجود سازمان عمران، برای انجام امور عمرانی نیازی به تشریفات اداری نیست.

یک مقام آگاه در شهرداری ساری هم طی اظهارنظری در این زمینه، با اشاره به ضرورت حفر کانال‌های ارتباطی در خصوص تاسیسات زیربنایی برای توسعه عمرانی شهر گفت: بی‌توجهی به این گونه حفاری‌ها توسط شرکت‌های حفار، سبب اذیت و آزار شهروندان شده و شهرداری با هرگونه بی نظمی و بی‌توجهی در این خصوص برخورد می‌کند.

این مقام شهرداری ساری حفاری‌های صورت‌گرفته را برای توسعه آتی شهر لازم و ضروری دانست و از شهروندان خواست با سعه صدر همیشگی خود، شهرداری را در به اتمام رساندن این طرح‌ها یاری رسانند.

وی افزود: 80 درصد خیابان‌های شهر که توسط ادارات حفار کنده‌کاری شده بود، توسط شهرداری ترمیم شده و بقیه نیز در دست اقدام است. به گفته وی، بیشترین کنده‌کاری انجام شده در خیابان‌های ساری مربوط به آب و فاضلاب است که ترمیم آنها برعهده شرکت مذکور است.

این مقام آگاه یادآور شد: برخی دستگاه‌های حفار بابت ترمیم حفاری‌ها به شهرداری بدهکارند‌. وی افزود:  مسیرهای کنده‌کاری شده با هزینه شهرداری به میزان
 80 درصد ترمیم شده است

کد خبر 97519

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز