همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار کشور گفت: در هر ثانیه 11 هزار پیامک در کل کشور در حال مبادله است.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، وحید صدوقی در دومین جشنواره قرعه کشی مشترکان خوش حساب مخابرات که توسط سامانه الکترونیک صورت حساب‌های خود را پرداخت کرده‌اند، افزود: در حال حاضر 16 میلیون مشترک تلفن ثابت و 19 میلیون مشترک تلفن همراه در کشور وجود دارد.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار کشور گفت: 100 درصد جاده‌های کشور و بالغ بر 60 درصد روستاها تحت پوشش شبکه همراه اول قرار دارند.

صدوقی ادامه داد: خراسان جنوبی رتبه اول پرداخت الکترونیکی قبوض تلفن را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات قرعه کشی دومین جشنواره مشترکان خوش حساب که تحت عنوان طرح ثامن به طور همزمان در کل کشور برگزار می‌شود بر اساس پرداخت الکترونیکی قبوض مخابرات است.

وی تعداد جوایز این جشنواره را 800 هزار و 888 جایزه عنوان کرد و گفت: این جوایز شامل هشت دستگاه پژو پارس، 800 کمک هزینه به مشهد مقدس، 800 خودروی پراید و هشت هزار کارت هدیه 200 هزار ریالی خواهد بود.

صدوقی تصریح کرد: ایران رتبه 15 تعداد مشترکان دائمی تلفن همراه و رتبه 25 تعداد مشترکان تلفن ثابت را در کل دنیا به خود اختصاص داده است و پرداخت الکترونیکی قبوض در این بخش باعث صرفه جویی در زمان و هزینه هم برای مشترکان و هم برای کارکنان مخابرات خواهد شد.

صدوقی از بهبود روند وصول مطالبات شرکت مخابرات خبر داد و گفت: در سال جاری تا این لحظه 81 درصد قبوض مخابرات وصول شده است.

در پایان جشنواره مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان رضوی از افتتاح طرح پیامک تلفن ثابت به ثابت در روزهای آتی خبر داد و گفت: سهم خراسان رضوی از جوایز جشنواره طرح ثامن 39 کمک هزینه سفر به مشهد با 2500 هزار ریال وجه نقد، تعداد 391 کارت هدیه 200هزار ریالی و چهار دستگاه خودروی پراید خواهد بود.

کد خبر 97393

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز