مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۸۸ - ۰۹:۵۱
۰ نفر

علی کهن‌نسب: فاطمه رضاییان، یکی از طلایی‌های رقابت‌های تکواندوی نوجوانان آسیا می‌گوید:

«من ایمان داشتم که نشان طلای این وزن را به دست می‌آورم.»

تکواندوکار وزن هفتم تیم ملی دختران ایران پس از کسب نشان طلای ایران در پنجمین دوره رقابت‌های تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا اظهار می کند:« نخستین بار بود که مسابقات بین‌المللی را تجربه می‌کردم ولی از همان ابتدا این باور را در خود ایجاد کردم که می‌توانم طلایی کاروان ایران باشم.»

او ادامه می دهد:« همه حریفان من قوی بودند و تلاش کردند که مدال طلا را از چنگ من درآورند ولی من به دلیل آن که هدفم قهرمانی بود هرچه در چنته داشتم به نمایش گذاشتم تا بتوانم نتیجه تلاش خود را در این مسابقات بگیرم.»

او درخصوص میزان شناختش‌از حریفان آسیایی می گوید:« با این‌که هیچ تجربه بین‌المللی نداشتم و هیچ یک از حریفانم را نمی شناختم، عملکرد قابل قبولی داشتم. اکنون از عملکردم رضایت دارم و بسیار خوشحالم که توانستم برای نخستین بار نشان طلای آسیا را برای ایران به ارمغان بیاورم.»

تمرین تکواندوکاران تیم ملی دختران ایران / عکس: ایسنا

دارنده نشان طلای تیم ملی تکواندوی دختران حریفان خود را قدرتمند ارزیابی می کند و متذکر می‌شود که پس از ماه‌ها تلاش شبانه‌روزی و پشت سر گذاشتن تمرینات فشرده و سنگین، توانسته‌ طلا بگیرد.

رضاییان مدال طلای خود را مدیون تلاش کادر فنی می داند و می گوید: «کادر فنی تیم ملی برای این‌که من طلا بگیرم، هر کاری که توانستند انجام دادند و آنها هم می‌دانستند که من می‌توانم طلا بگیرم. »

فاطمه روحانی، دیگر طلایی تیم ایران نیز سطح کیفی مسابقات را مطلوب می‌داند و
می گوید: «حریفان بسیار توانمندی در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند و باعث شدند مسابقات کیفیت بالایی داشته باشد.»

دارنده نشان طلای وزن هشتم تیم ایران با بیان این‌که فقط برای کسب طلا تلاش کرده ، تأکید می کند:« ایستادن روی سکوی اول آسیا بزرگ‌ترین آرزوی زندگی من بود. من برای تحقق این هدف هفت ماه تلاش شبانه‌روزی داشتم و به لطف خدا توانستم مزد زحماتم را بگیرم.»

وی ادامه می دهد:« این رقابت‌ها تجربه بسیار خوبی برای من بود و کمک کرد از سطح تکواندوی خودم آگاهی پیدا کنم. امیدوارم از این پس نیز بتوانم برای ایران افتخارآفرین باشم.»

کد خبر 97366

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز