پس از امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری فدراسیون تیراندازی ایران با دو کشور کویت و بلغارستان که طی ماه‌های گذشته انجام شد، قرار است به زودی فدراسیون‌های ایران و چین تفاهم‌نامه همکاری امضا کنند

پس از امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری فدراسیون تیراندازی ایران با دو کشور کویت و بلغارستان که طی ماه‌های گذشته انجام شد، قرار است به زودی فدراسیون‌های ایران و چین تفاهم‌نامه همکاری امضا کنند.

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، این نخستین پروژه مهم بین‌المللی فدراسیون تیراندازی پس از ریاست سید مهدی هاشمی خواهد بود که هفته گذشته برای 4 سال به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

سید مهدی هاشمی، رئیس فدراسیون تیراندازی با اعلام این خبر تأکید کرد: "تفاهم‌نامه همکاری با بلغارستان و کویت امضا شده است و مقدمات برقراری روابط با ایتالیا و آلمان هم فراهم شد. در آینده نزدیک نیز قرار است با چین و چند کشور آسیایی تفاهم نامه امضا شود. البته امضای تفاهم نامه با چین به زودی انجام خواهد شد."

دو هفته پیش و طی سفری که رئیس و نایب رئیس فدراسیون تیراندازی به بلغارستان داشتند، تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون‌های تیراندازی ایران و بلغارستان به امضا رسید.
در این تفاهم‌نامه مواردی از جمله فراهم شدن تسهیلات لازم برای تشکیل اردوهای مشترک، برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت دو جانبه در امور داوری و مربیگری، همکاری‌های مشترک در اجلاس‌های بین‌المللی و تأمین تجهیزات برای تیراندازان ایرانی به امضا طرفین رسید.

کد خبر 97299

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز