گروه شهری: مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه از اجرا و بهره‌برداری طرح بلیت الکترونیک طی روزهای آینده خبر داد و گفت:

تا‌کنون حدود 2 هزار دستگاه اتوبوس بلیتی به دستگاه کارتخوان بلیت الکترونیک مجهز شده‌اند که تا پایان آذر مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

حسین بیژنی، با بیان این مطلب گفت: طرح استفاده از بلیت الکترونیک در راستای صرفه‌جویی در وقت شهروندان و تسهیل خدمات رسانی به آنها اجرایی شده که تا پایان سال تمامی اتوبوس‌های شهر تهران یعنی حدود 7 هزار اتوبوس به این سیستم مجهز می‌شوند.

وی تصریح کرد: اتوبوس‌های بلیتی که مجموعا حدود 3 هزار دستگاه هستند تا پایان ماه جاری به سیستم کارتخوان بلیت الکترونیک مجهز می‌شوند و سپس اتوبوس‌های بخش خصوصی به این سیستم مجهز خواهند شد.

بیژنی افزود: کارتخوان‌های بلیت الکترونیک در خطوط تندرو نیز در ایستگاه‌ها نصب می‌شوند که امیدواریم مردم با استقبال از این نوع بلیت‌ها، هم در وقت خود و هم در زمان رانندگان اتوبوس صرفه جویی کنند و خدمات رسانی مناسب‌تری در این راستا صورت پذیرد.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تاکید کرد: شهروندان با استفاده از بلیت الکترونیک چون مترو می‌توانند از تخفیف‌های ویژه‌ای برخوردار شوند و همچنین برنامه‌ریزی‌هایی برای اقشار آسیب‌پذیر صورت می‌گیرد تا این گروه‌ها از تخفیف‌های خاصی بهره‌مند شوند.

بیژنی خاطرنشان کرد: در مرحله نخست شهروندان می‌توانند همزمان با بلیت الکترونیک از بلیت‌های معمولی نیز استفاده کنند تا زمانی که تمامی شهروندان به استفاده از بلیت الکترونیک روی آورند و همه اتوبوس‌ها به این سیستم مجهز شوند.

کد خبر 97119

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز