گروه ورزشی: محمد مایلی‌کهن، سرمربی سایپا حملات تازه خود را به برخی از مربیان لیگ برتر به خصوص فیروز کریمی و امیر قلعه‌نویی آغاز کرده است.

 وی که اولین بار نیست بدون مستندات کافی درباره دیگر مربیان سخن می‌گوید در تازه‌ترین واکنش‌های خود سراغ فیروز کریمی رفته و او را عامل فساد در فوتبال ایران دانسته است. این در حالی است که مایلی‌کهن سال گذشته نیز کریمی را عامل دوپینگ خوانده بود اما نتوانست اتهام خود را به اثبات برساند.

محمد مایلی‌کهن در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود شما حامی عزیزمحمدی هستید، گفت: «من تعلق خاصی به کسی ندارم و تنها اعتقادم به فوتبال پاک است و معتقدم آدم‌هایی که فوتبال را آلوده کردند، باید کنار بروند.

همیشه به دنبال این اتفاق بودم و یک قدم هم در این راه پا پس نمی‌گذارم. بارها نشان داده‌ام که به هیچکس وابسته نبوده و نیستم اما از افرادی که به دنبال فوتبال پاک هستند، تحت هر شرایطی حمایت می‌کنم. از جمله این افراد مجید جلالی است.

تا زمانی که او به دنبال فوتبال پاک باشد از او حمایت می‌کنم و اگر زمانی دیدم که او راه دیگری در پیش گرفته، دیگر از او حمایت نخواهم کرد.» وی افزود: «وقتی یک نفر می‌گوید برخورد فیزیکی می‌کنم و یکسری رسانه‌ها در آنجا جمع می‌شوند، جای تاسف دارد.

البته نمی‌خواهم بگویم همه کسانی که از طرف رسانه‌ها در آنجا حضور داشتند، مشکلی داشته‌اند اما چرا باید این‌طور رفتار شود. متاسفانه برخی مدیر‌های ما آن قدر ترسو شدند که با چنین افرادی برخورد نمی‌کنند. حتی تهدید اینکه فردی می‌گوید به ارگانی می‌روم و اگر به خواسته‌ام رسیدگی نشود، برخورد فیزیکی می‌کنم، جرم است اما می‌بینیم با این مسئله برخورد نمی‌شود. 

سرمربی سایپا درباره تهدید کریمی به شکایت علیه او گفت: «من در مصاحبه‌هایم اسم هیچکس را نیاوردم، کسی که به خودش شک دارد وقتی حرفی زده می‌شود به خودش می‌گیرد. همیشه این فرافکنی‌ها وجود داشته، خیلی‌ها خواستند از من شکایت کنند، سال گذشته وقتی بعد از یک بازی با اسم اعلام کردم که فلان بازیکن باعث شده که یک تیم شکست بخورد، در برخی رسانه‌ها اعلام شد که آن بازیکن گفته می‌خواهد از من شکایت کند.»

مایلی‌کهن درباره صحبت‌های امیر عابدینی، مدیرعامل باشگاه داماش هم گفت: «من به احترام موی سپید عابدینی تا به حال حرفی درباره او نزده‌ام و حالا هم می‌گویم آقای عابدینی! ما باید به خودمان برگردیم و اگر اشتباه کرده‌ایم، باید از مردم و خدا طلب مغفرت کنیم. شما راست می‌گویید که من دیوانه‌ام.

اگر دیوانه نبودم می‌توانستم از رانت‌هایم استفاده کنم و معدن‌هایی داشته باشم و سودش را ببرم. در دنیایی که شما عاقله مردش هستید همان بهتر که من دیوانه‌اش باشم.» اما سرمربی تیم داماش نیز در پاسخ به ادعاهای محمد مایلی‌کهن گفت: «با ارائه زمان، مکان و دقایق، ثابت می‌کنم که چه کسی باعث آبروریزی فوتبال ایران در بعد داخلی و بین‌المللی شده است.»

فیروز کریمی درباره صحبت‌‌های محمد مایلی‌کهن گفت: «چون درگیر بازی روز جمعه هستم، نمی‌خواهم درباره این مسائل صحبت کنم اما پس از بازی با ذکر دلایل، دقایق و مکان ثابت می‌کنم که چه کسی در بعد داخلی و بین‌المللی باعث فساد فوتبال ایران شده و آبروی فوتبال ایران را برده است.»

وی افزود: «ثابت می‌کنم که چه کسی با چه رابطه و با استفاده از چه مسائل پشت پرده‌ در این سال‌ها تیم‌داری کرده و با وجود چه بیلان کاری همچنان در حال مربیگری است. با این حال می‌دانم که اگر شکایتی کنم سازمان لیگ برای سی و پنجمین‌بار تنها به مایلی‌کهن تذکر خواهد داد.»

کریمی با بیان اینکه قطعا علیه مایلی‌کهن به مقام قضایی شکایت خواهم کرد، افزود: «پیرو پرونده اتهام مایلی‌کهن درباره دوپینگ که البته باعث عذرخواهی مایلی‌کهن شد و این پرونده با کمک دوستان در شورای استیناف باقی مانده به غیر از شکایت در کمیته انضباطی در مقام قضایی هم از او شکایت خواهم کرد.»

کد خبر 96955

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز