مدیرکل امور اجرایی ستاد مبارزه با مواد‌مخدر از پاکسازی بخش عمده‌ای از مناطق آلوده شهر تهران خبر داد و افزود:

در 2ماه گذشته 903 عملیات پاکسازی در شهر تهران به اجرا درآمد و مجموعا 115 کیلوگرم انواع مواد‌مخدر در این عملیات‌ها کشف و ضبط شد.

محمد مسعود زاهدیان افزود: مجموعا در تهران بزرگ، 65 نقطه مشهور اقدام به تهیه و توزیع و تجمع معتادان می‌کنند که براساس شرایط جغرافیایی و میزان آلودگی به 3 بخش استانی، منطقه‌ای و محلی تقسیم می‌شوند.

مدیرکل امور اجرایی ستاد مبارزه با مواد‌مخدر اضافه کرد: در این 3 بخش، 10 نقطه استانی، 21 نقطه منطقه‌ای و 34 نقطه محلی وجود دارد که مسئولیت پاکسازی و حفظ امنیت هر یک از این نقاط به‌ترتیب بر عهده پلیس تهران بزرگ، سرکلانتران هر منطقه و روسای کلانتری هر محله است.

زاهدیان یادآور شد: طی  2ماه گذشته عملیات پاکسازی  4نقطه استانی از جمله «هرندی»، «دره فرحزاد»، «پل سیدخندان» و «فلکه دوم صادقیه» به اجرا در آمد که مجموعا یک‌هزار و 219 خرده‌فروش مواد و معتاد دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی اظهار کرد: همچنین طی این مدت در عملیات پاکسازی که در 56 نقطه منطقه‌ای به اجرا درآمد، مجموعا 2هزار و 536 نفر و در 843 طرح محلی که در این مناطق توسط کلانتری‌ها اجرا شد، 4هزار و 378 نفر دستگیر شدند.

این مقام مسئول در ستاد ادامه داد: مجموع این عملیات‌ها 903 طرح در شهر تهران بوده است و ماموران نیروی انتظامی تهران بزرگ، 8هزار و 33 نفر را دستگیر و 115 کیلوگرم انواع مواد‌مخدر را کشف و ضبط کردند.

کد خبر 96929

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز