حامد بهداد و اکتای براهنی (کارگردان فیلم پیرپسر) به اظهارات داریوش ارجمند واکنش نشان دادند.

حامد بهداد

به گزارش همشهری آنلاین، ‌ پنجمین برنامه از «سینمای ایران برای وطن» با نمایش نسخه مرمت‌شده فیلم «ناخدا خورشید» ساخته ناصر تقوایی و برگزاری نشست این فیلم با حضور داریوش ارجمند و هارون یشایایی در موزه سینما برگزار شد.

در این نشست داریوش ارجمند با بیان اینکه چندین دقیقه از «کوچک جنگلی» را بازی کرده است، گفت: ابتدا قرار بود من نقش میرزا کوچک خان را بازی کنم اما نشد. ناصر تقوایی ماندگار است و آثار بسیار درخشانی دارد. او در سینما آدم بزرگی است. به نظر من در سینمای ایران اول ناصر تقوایی است و بعد از او کسی نیست. به این دلیل که او انسان حکیمی است یعنی به تمام‌ مسائلی که به انسان مربوط است، اشراف دارد. بی دلیل نیست که هرچه جلوتر می‌رویم نسل جوان به «ناخدا خورشید» علاقه‌مند می‌شوند زیرا این فیلم دکوپاژ حیرت‌انگیزی دارد. با اینکه از یک اثر خارجی گرفته شده است اما به شدت زیبا است و فرهنگ خاص ایرانی را به این قصه پیوند زده و به نوعی این قصه را مال خود کرده است. من معتقدم بازتاب فروش یک فیلم، بازتاب جامعه ما است. اینکه امروزه کمدی های مبتذل می‌فروشند، بازتاب جامعه امروزی ما است. «ناخدا خورشید» هم شرایط اجتماعی آن روزگار را نشان می‌دهد.

ارجمند با اشاره به جریانات ساخت و بازیگری‌اش در «ناخدا خورشید»، گفت: با تمام کارگردانان بزرگ کشور به جز علی حاتمی کار کرده ام ولی امروزه دیگر فیلمنامه وجود ندارد. برای بازی در فیلم «پیرپسر» به من پیشنهاد شد اما در آن بازی نکردم زیرا معتقدم فیلم‌ها و سریال‌های ما هم کپی فیلم‌های خارجی شده است و ما دیگر حتی یک پلیس ایرانی نمی‌بینیم.

اما پس از اینکه ارجمند در این نشست درباره فیلم «پیرپسر» و ایفای نقش غلام در آن اظهارنظر کرد، حامد بهداد در صفحه شخصی‌اش نوشت: «تهیه‌کننده فیلم از طرف خود، فیلمنامه را برای داریوش ارجمند ارسال کرده بود اما پس از اطلاع‌رسانی کارگردان، مشخص شد که نقش «غلام» از ابتدا فقط برای حسن پورشیرازی در نظر گرفته شده است و به همین دلیل او از ارجمند بابت این سوءتفاهم عذرخواهی کرده است. از نظر من ایفای نقش غلام باستانی به شدت سخت و مستلزم داشتن توان بدنی، اخلاق حرفه‌ای و تکنیک بازیگری است و هیچ‌کدام از اینها را در داریوش ارجمند نمی‌بینم.»

همچنین، اکتای براهنی کارگردان فیلم سینمایی «پیرپسر» نیز با انتشار مطلبی به صحبت‌های داریوش ارجمند واکنش نشان داد و نوشت: بنده هیچ وقت ایشان را ندیده‌ام، ایشان روزگاری بازیگر خوبی بودند اما من شخصاً هرگز ایشان را نمی خواستم. یکی از همکاران فیلمنامه را برای ایشان برده بود و من مخالف بودم، حتی حاضر نشدم با ایشان تلفنی صحبت کنم. انتخاب من از ابتدا حسن پورشیرازی بود. ایشان در توهم مالک اشتر شناور هستند، من حتی یک کلمه هم با ایشان حرف نزده‌ام.

کد خبر 967832
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 254
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 81
  • مرضیه IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۱
    بازی حسن پور شیرازی در پیر پسر شاهکاربود،من سه بار اینفیلم را تماشا کردم،همیشه لحظاتی اشک میریختم،
    • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
      هرچه که ایران را سیاه نشون بده ازنظر شماها شاهکار چند درصد مردم ایران اینطور هستند که فیلم میگه اینهمه فرهنگ وتمدن ما ریشه دارد چرا مردم ایران اینطور بخ جهان معرفی میکنید چطور خودتان را ایرانی میدانید
    • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
      61 12
      چه وقت اضافه ای داری ۳ بار .
    • شیما IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۶
      6 4
      کبوتر با کبوتر باز با باز همزاد پنداری یکی از دلایل اشک هنگام تماشای فیلمه
    • آریا IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۵
      1 0
      اینقدر فیلم افسردگی رو می بینید افسرده می شوید آقای داریوش ارجمند عالیه چهره ی ماندگار سینمای ایران. والا از ایران یه بدبخت نسازید آمریکا بدتره.
  • ایرانی IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    حامد بهداد برو لطفا به کارهات فکر کن آقای ارجمند خیلی بازیگر خوبی هستند خدا حفظشون کنه الهی آمین
    • رضا IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
      چه جنایتی چه اختلاصی چه بی کفایتی داشتی یک هنرمند بوده به چی فکر کنه؟؟؟؟
    • امیر IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
      به کدوم کاراش فکر کنه مقایسه حامد بهداد و داریوش ارجمند تو سینما مقایسه خنده داریه داریوش ارجمند اصلا بازیگر نیست دراصل شخصیت واقعی خودش رو تو فیلمهاش بازی کرده یدونه نقش متفاوت نداره تو ناخدا خورشید و امام علی هم اگه صداگذاری نمیشد همه به ریشش میخندیدن
    • راوی IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
      داریوش ارجمند درسته بازیگر خوبیه اما آدم خوبی نیست این رو تو این چند سال نشون داده مهم ادم خوب بودنه نه فقط بازیگر خوب بودن
    • کوروش IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
      پاسخ به راوی.. داریوش ارجمند آدم خوبی نیست!!!؟ یه موی سرش می ارزه به کل هیکل تو..
    • Nader IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
      54 66
      شمانه ازهنرسردرمیاری ونه بازیگروآدم شناسی،داریوش ارجمندبازیگرنیست،یک تیپ هست اصلاحامدبهدادرامقایسه نمیشه کردباارجمندیاامین حیایی ووو
  • US ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    چقدر جالبه سرنوشت انسانهایی که آینه انتقال فرهنگ ایران شده اند . ادبیات ما سرشار از درس زندگی و معرفت است و این بزرگواران هم خوانده اند و هم نقش آن را به تصویر کشیده اند اشکال از کجاست ؟ که این چنین شده آیم . تخریب و تخریب و.... ایکاش این عزیزان شایستگی خود را با ظرافت هنری خود به شیوه ای بیان می کردند تا نسل جدید عبرت بگیرد و آنها در اوج بمانند .
    • یاشار IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
      24 16
      هنرمند !!؟ خدایا هنررر _ _ندیدی شما دوست دارم
  • فرید IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    از اینکه آقای پور شیرازی هنرمند خوب و توانایی هست شکی نیست و ما هم ایشان را دوست داریم. ولی آقای بهداد شما اصلا در حدی نیستید که در خصوص آقای داریوش ارجمند نظر بدین. شما به بازی خودتون تو تمام فیلم های که بازی کردین دقت کنین. همش با یه سبک بازی ,گویش و حتی حرکات بدن بازی میکنین ، در واقع یه هنرپیشه یک چهره هستین. پس لطفاً اول برسیم در حد بزرگان بعد در موردشان انتقاد کنین.
    • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
      آفرین خوب گفتی
    • لیلا IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۶
      9 6
      احسنت....
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    جناب بهداد و براهنی ادب مرد به ز دولت اوست.
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
      62 19
      بسیار عالی گفتید ..
  • امیر IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    متاسفانه فرهنگ ایرانی و ادب و احترام از بین رفته ، در خوب بودن آقای حسن پورشیرازی شکی نیست ولی نه ایشون و نه حامد بهداد در حد بازیگر توانمندی چون آقای داریوش ارجمند نیستند . حامد بهداد عزیز بایستی علاوه بر بازیگریتان که نیاز به تمرین و ممارست بیشتری داره در ادب و رفتارتان نیز تجدید نظر بفرمایید تا مثل آقای داریوش ارجمند و بزرگان سینما ماندگار بشید .
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    ارجمند فقط برای افتاد گفتن خوب است و نقش های خسته کننده .
    • فری IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
      داریوش ارجمند تو عصر تکنولوژی میگه هوش مصنوعی وجود نداره مگه تو غاری نمیبینی اینهمه پیشرفت باهوش مصنوعی رو یا به وزنه برداری خانما گیر میده این ادم معلومه سطح سوادش در چه حده
  • Sh IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    زمانی که آقای ارجمند نقش های بسیار ماندگار انجام داد یه عده تو کوچه داشتن گلوله بازی می کردند نقش ناخدا خورشید و مالک اشتر توهم نیست حقیقتی است که یک نفر بسیار حرفه ای اجرا کرد آقای حامد بهداد در جایگاهی نیست که در مورد آقای ارجمند اظهار نظر کند
    • سعید IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
      59 82
      حالا اون که بازیگره و درباره یه بازیگردیگه نظرشوداده ولی شما خودت چی در جایگاهی هستی که درباره ی اون اینجوری نظربدین!!!!!
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    درود بر داریوش ارجمند
  • شهاب واثقی IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    حیف نقش مالک اشتررابه شما دادند. متاسفم
  • مجید IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    جناب بازیگر سینما شما که یه هنرمند پیش کسوت رو مورد بازخواست قرار میدی خودت چه گام مثبتی برای فرهنگ و هنر این کشور انجام دادی که حالا شدی کاسه داغ تر از اش اون هم برای پیشکسوتان این مملکت که تاریخ سینما بر روی دوش لین هنر مندان بوده و هست نگاهی به گذشته بنداز شک ندارم یکی از کسانی بوده که باعث شده تو بری سمت بازیگری
  • مریم IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    آقای ارجمند بزرگ هستند با نظر سخیف امثال آقای بهداد از ارزشهاشون کم نمیشه ولی توقع ادب از آقای بهداد به پیشکسوتان میرود.
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    حامد بهدادی که اصلأ بازیگری بلد نیست و معلوم نیست چطور بازیگر شده ، در مورد داریوش ارجمند بزرگ نظر میده.
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    حامد بهداد چی میگه این وسط ؟؟؟ حسن پورشیرازی خوب بازی کرده به تو چه ؟؟؟
    • آقای نصرالهی IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
      44 68
      به بهداد مربوط نیست ولی به شما مربوط هست؟
  • Shahrukh IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    امیدوارم مطلبم چاپ شود داریوش خان ارجمند اگر مثل خیلی از آرتیستهای معروف و مشهور ایرانی کمی از وطن پرستیش کم میکرد و ادای سلبریتیهای بی درد ضد وطن وطن گریز را در میآورد با توجه به پرونده پربار کاریش بزرگترین هنرپیشه همه دوران لقب میگرفت ایشان چوب وطن پرستی و متعصب بودن نسبت به وطنش را میخورد..
    • یحیی تیموری IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۴
      19 5
      احسنت منم با نظر شما موافقم.
    • جی ...وال IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۷
      7 6
      داریوش خان تو نقش مالک اشتر گیر کرده وبیرون بیا نیست
  • محمد مهدی IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    مهم کلام داریوش درباره فیلم شماست فیلمی که مبتذل است یعنی روان انسان رو از معنویت خالی میکند
    • مصطفی جباری IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
      36 7
      عالی بود واقعا خیلی خوب گفتین .
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
      17 18
      یعنی الان شما فیلم پیرپسر رو دیدی و روانت از معنویت خالی شده؟ یا ندیدی و داری بدون اطلاع نظر میدی؟ کدومش؟
    • سید مجید IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۴
      11 1
      به شدت موافقم م م م...
  • جواد اسدی IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    جناب بهداد با بزرگان وپیشکسوتان سینمای ایران درست صحبت کنید شان وجایگاه خودتون رونگه دارید افرادی مثل شما رو جناب ارجمند و... ادم کردن
    • حسین IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
      37 14
      احسنت گل گفتین
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    اقای بهداد شما بهتره به یک روان پزشک مراجعه کنید
    • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
      61 28
      شما دکتر خودت رو معرفی کن
    • سامان IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
      14 2
      دقيقا. حامد بهداد، کنترل روحی روانی نداره
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    داریوش ارجمند جز ۵ بازیگر برتر تاریخ هنرهای تصویری ایران هست . از ناخدا خورشید تا کشتی آنجلیکا تا مالک اشتر و تا حشمت فردوس حتی نقش منفی که در آدم برفی داشت همه و همه تاثیر گذار بودن .
  • انصاری IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    این چه طرز حرف زدن در نسبت با یک هنرمند پیشکسوت ممکنه از هم خوشمان نیاید ولی ادب رو باید رعایت کنیم
    • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
      1 4
      طبق کدوم نظر سنجی؟!!!
  • علی IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    منزلت آقای ارجمند خیلی بالاتر از این حرفهاست این تازه به دوران رسیده ها اول باید بروند خودشون را بشناسند
  • خانم باقری IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    83 31
    از بهداد بعیده وگرنه کارگردان چنین اثری که از هرکس دوری کنه باعث افتخارشه
  • الهام IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    42 32
    آخه کاپ اخلاق رو قبلا به حامد بهداد دادن دیگه به ارجمند نرسید
  • سلام IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    49 92
    آقای ارجمند مشخصه بد اخلاق و کم حوصله هستند.
  • محمد IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    52 34
    سلامmgh6930@Gmail.com آقا حامد عزیز، لطفا اول ادب ... شماخوبی...
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    جانا سخن از زبان ما میگویی مرسی آقای بهداد نازنین
  • حجت IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    استاد داریوش ارجمند چهره ای بسیار محبوب وبازیگری مجرب با اخلاق و انسانی شریف و متعهد به اصول اخلاقی وفرهنگ غنی ایرانی هستند
    • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
      29 21
      فک کنم اینطوری بهتر جانا سخن از زبان بی ادبان و متوهمان می گویی!
  • امیر علی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    آقای بهداد در حد و جایگاهی نیستی که بخوای در مورد آقای ارجمند صحبت کنی حد و اندازه خودت را بدون چه کارنامه ای داری که به خودت اجازه میدی در مورد بزرگان صحبت کنی
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
      8 20
      کارنامش یه مقدار از کارنامه شما پربارتره. اگر تو می تونی در مورد حامد بهداد صحبت کنی اونم می تونه در مورد سایر بازیگرها صحبت کنه. حداقل یه عکس با شورت ورزشی که داره
  • محمد تقی رشیدی IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    56 16
    حتما حامد بهداد باید افاظات میفرمودند
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    36 78
    داریوش ارجمند با پاچه خواریاش خودشو به اندازه کافی خراب کرد
  • محمد رضا باقری وکیل دادگستری IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    73 41
    ■ ۱- اینکه تاکنون این افراداز داریوش ارجمند نقد نکرده اند پس از نقداً اورانقد کرده اند دلیل نقد واقعی نیست نقد متاثر از موقعیت است ■۲-ارجمند در توهم نقش مالک اشتر نیست در تحول از نقش مالک اشتر است، خود ایشان گفته اند به بیلیارد علاقه داشتم اما با بازی در نقش مالک اشتر بیلیارد را به احترام این نقش کنار گذاشتم■ ۳- داریوش به احترام این نقش ارادتمندانی پیدا کردن اضافه بر ارادتمندان سابقش ■۴- ▪︎حکم مستوری ومستی همه بر عاقبت است/ کس ندانست که آخر به چه حالی برود▪︎
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    67 16
    نخود هر آش میدانید چیه؟ اگه نمی‌دونستید الان مشاهده کنید جناب حامد بهداد یه بنده خدایی راجع به یه بنده خدایی دیگه حرف زده حرف بدیم نزده دروغ هم نبوده که ناگهان نخود هر آش وارد معرکه می شود
  • علی IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    86 19
    زمانی که آقای داریوش ارجمند داشت نقش های ماندگار بازی می‌کرد آقای حامد بهداد تازه داشت (ب) بازیگرای رو یاد می‌گرفت حالا میاد نطق میکنه که( آقای ارجمند توانایی نداره ) نه‌شما توانایی داری، بعدشم اگه نميدونی بدون ،بحثِ توانایی داشتن ویا نداشتن نیست بلکه بحثِ خواستن ویا نخواستنه‌. وبعد آقای اکتای براهنی شما در کل عمرهنری تون هنوز‌ نتونستین شخصیتی‌مثل‌مالک اشتر بسازید ‌یا شمامالک اشتر رو خوب نمیشناسی ویا توانایی هنری آقای ارجمندرو که با هنر آقای میرباقری کارگردان خوب کشورمون‌ تونستن شخصیتی مثل مالک اشتر ونه این شخصیت بلکه شخصیت‌ های‌ماندگار ‌دیگری‌خلق‌کنن‌که‌تا‌آخر‌عمر‌هر‌مخاطبی‌در ذهن‌هاباقی خواهند ماند. بنظرم اين اظهار نظرهای شما وآقای بهدادیا از‌روی‌نا‌آگاهیه‌ویااز‌روی‌حسادت‌و‌بی‌انصافی‌،که انشا‌الله مورد‌ اولی باشه خواهشا آگاهانه اظهار نظر کنین تا دچار این خطاها نشین. باشه
  • مهدی IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    53 19
    اقای ارجمندبسیارهنرپیشه نرمال وخوبیست البته من حسن پورشیرازی راهم دوست دارم ولی اقای ارجمندقدیمی ترهست وکارهای ماندگاری بازی کرده ب نظرم دست اندرکاران سینما بایدب هم احترام بزارن وب نوع بازی همدیگرارزش بگذارن سینمای ایران ب قدرکافی خوب است حالابعضی فیلم نامه هاضعیف ترهستن ولی بیننده خودرادارن البته من پیرپسرراندیدم نمیتونم چیزی بگم کلی این حرفم راگفتم
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    67 21
    این فیلم مزخرف اصلا در شان داریوش ارجمند نیست ایشون یک بازیگر بسیار توانمندی هستن خدا حفظشون کنه
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    54 21
    آقای بهدادو امثال ایشان که بازیگری هم بلد نیستند در حدی نیستند که راجع به آقای ارجمند نظر بدن ،اقای بهداد با این فیلم های اشغالی که می‌سازید بهتره دهنتون رو ببندید و راجع به پیشکسوت ها نظر ندید،
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    65 17
    کارگردان پیر پسر باید بره نزد روانپزشک تا درمانش کنه ترویج هرزگی و ابتذال که تو فیلمش نشون داده هیچ ربطی به هنر ندارد آبروی ایرانی رو نبر
  • مریم حسینی IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    51 16
    بهداد یه بازیگ غیر اخلاقی از خود مچکر خودفروخته و سبک مغزه چون چنین فیلمی ارزش بازی کردن نداره
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    60 16
    خیلی بی ادب و گستاخید که با یه پیش کسوت سینما این طوری صحبت می کنید.
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    55 16
    بهترین بازیگر با اخلاق و بااصالت خداحافظ اش کنه جناب آقای داریوش ارجمند
  • سعید IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    57 15
    فقط دلم برای داریوش ارجمند می سوزه ، چطور حامد بهداد تحمل می کنه ، بهداد برو تنبکت بزن ، خجالت بکش بچه ! تو چه شخصی هستی درباره استاد داریوش ارجمند حرف بزنی !
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    56 15
    بهداد سه تا فیلم بازی کرده هوا برش داشته.با این نظرش معلوم شد بچه و حقیره چرا که احترام سن بزرگترها و پیشکسوت را نگه نداشته
  • حسین IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    55 14
    تو خودت با زدن این حرفها اخلاق رو زیر پا گذاشتی هر بازیکنی تکنیک خاص خودش رو داره و آقای ارجمند هم نقشهای ماندگاری اجرا کرده ولی خودت تا ما دیدیم بیشتر تکنیک حرف زدن داری اونم نه از نوع حرفه ای
  • آرمان IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    52 11
    خدا قوت ، حامد بهداد هوا برداشته تو رو. جنابعالی در فیلم های که اوایل بازی کردید دود، مشروب ، زن بارگی را اشاعه دادی. چون جناب ارجمند بزرگ که نمونه بارز یک مرد ایرانی و واقعی است و چارچوب های یک جامعه را بر اساس تمدن ایرانی می گوید شما حالتان خراب شده. من به شخص فیلم باز هستم شما طبق برنامه های کارگردان های غرب پیش می روید و همچنین اکتای براهینی. شما با این فیلم به جامعه دارید خوراک خیانت می دهید. قبل از مشا سینمای غرب از این کارها کرده آند و فیلم شما جدید نیست. حسن پورشیرازی تا قبل از این فیلم واقعا در فیلم ها و سریال ها خوش درخشید. از نظر غربی ها چون شما دارید مانند اونا عمل می کنید به شما جایزه می دهند.
  • م ح IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    64 10
    امروز دفاع از جمهوری اسلامی در هر جایگاهی که باشی مرد میخواد...وگرنه هر ننه قمری میخواد خودشو نشون بده یه لگدی میپرونه به جمهوری اسلامی وهرکه یه جوری به اون منتسب باشه..
  • جواد IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    49 13
    درووود بر داریوش ارجمند عزیز نام داریوش ارجمند خیلی بزرگتر از آنست که ...هایی مثل حامد بهداد نو دهنشون بیارن.اصلا این آدمها در حد داریوش ارجمند نیستن.....
  • محمد IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    38 39
    بهترین جمله سال : «داریوش ارجمند هنوز هم در توهم مالک اشتر شناوره» ایشون ظاهراً یادشون رفته که فقط نقش را بازی کردند ... آقای ارجمند اگر جای آنتوتی کوئین بودند و نقش حضرت حمزه را بازی می‌کردند ظاهراً با کسب سلام علیک نمی‌کردند
  • هموطن IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    13 36
    آقای حامد بهداد عزیز،بازیگر وکارگردان دوست داشتنی...کسی که بزرگی میکنه ،صددرصد که دشمنشم زیاد میشه!!!
  • مهدی IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    16 15
    خود شیفته ها فکر کردند کسی هستند
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    39 13
    جناب ارجمند مورد علاقه اکثر قشر جامعه هستند توی تیپ ها و ظواهر و سنین و اعتقادات متفاوت. خوشبختانه ایشان نیازی به تأیید افرادی چون بهداد ندارند. حالا جنبه آقا بهداد همینقدره دیگه با فیلم ها و نقش های تکراری پر از داد و بیداد و حس های بچه گانه . ایشون از بزرگی و منش مقتدر جناب ارجمند چی حالیش میشه . حالا خواسته ی آراز وجودی بکنه دیگه. بالاخره جناب ارجمند در حقیقت زندگی میکنند و این تازه به دوران رسیده ها هم آرزوی مجازی جایزه اسکار و اندیشه غربی بیقرارشون کرده جایزه های پوچی که به دشمنان بشریت اغلب تعلق میگیره . بزارید اظهار وجود کنه شاید ی کارگردانی مثل سازندگان فیلم های کن که سنگ قبر غرب را به سینه میزنید گوشه چشمی به این به ظاهر هنرمندان هم بیندازند . انشاالله بزودی شاعر غرق شدن ایده های پوشالی غرب پرستان خواهیم شد. درد این جماعت فقط صداقت هنرمندانی چون جناب ارجمند است .
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    42 9
    شرافت جناب ارجمند از تو خیلی بیشتره
    • ... IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۹
      0 0
      سلام دقیقا این اقایان این فیلم ضد ایران و ایرانی، پیر پسر را ساختند تا شاید بتوانند در جشنواره ضد ایرانی کن جایزه ای بگیرند. واگر کسی از کارشان ایراد بگیرد براشفته و خروشان میشوند پاچه هر کسی را میگیرند.
  • محمدرضا IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    39 8
    تو در حدی نیستی که در باره آقای ارجمند نظر بدی تو اگر در سن سال آقای ارجمند بودی هیچی رو قبول نداشتی عقل هم خوب چیزیه
  • Davood IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    20 36
    حامد بهداد بسیار درست عنوان کرده و ارجمند به هیچ وجه بازیگر با کیفیتی نیست فقط بدرد همون نقشهای ساده در بعضی سریالها میخوره
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    37 21
    آخه ... وقتی اسم داریوش ارجمند رو میارید دهنتونو آب بکشید هر چی باشه وطن دوست هست
  • لیلا IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    35 14
    از همون اول ازاین حامد بهداد بدم میومد، عین ماست شل و ول میمونه، خودتو جمع کن ...
  • علی IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    28 16
    به نظر من آقای بهداد بازیگر خوبی اما اینکه به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین پیشکسوتان خودش توهین کرده نشانه ادب پایین و سطح شخصیتی پایینش رو نشون داده
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    31 13
    درود بر استاد داریوش ارجمند آقای بهداد ... هنر بازیگری برای شما فقط ارزش مادی داره به هر قیمتی حتی فیلمهای مبتذل
  • وحیددریس IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    31 10
    واقعا برای حامد بهداد و این براهینی متاسفم که راجب به یکی از بازیگران باشخصیت و پیشکسوت کشور عزیزمان اینگونه گستاخانه سخن میگن .
  • امیر هوشنگ IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    30 17
    آقای داریوش ارجمند پیشکسوت می‌باشند هر چه ایشان بفرمایند حجت تمام می‌شود، الکی بحث نکنید
  • ملیحه IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    13 27
    داریوش ارجمند هنرمند توانایی بود ، قرار نیست تو همه فیلمها درخشان باشه ، خصوصا که در عرصه شناخته شدن وتریبون داشتن از مردم حمایت نکرد ، با تمام کارنامه خوبی که داشتن از چشم مردم افتادن ، من شخصا حاضر نیستم فیلمی که ایشون بازی کنه رو نگاه کنم
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۵
      5 0
      چه کسی به شما گفته ، همه مردم هستید...چون ازشما حمایت نکرد ،یعنی از مردم حمایت نکرد،بزرگ پنداری یعنی همین که یه عده کم خودشون رو مردم بدانند.
  • مهدی IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    24 10
    حالا معلوم شد چرا داریوش این نقش رو قبول نکرده ، میگن تو حرف رو بنداز صاحبش برمیدارد یعنی همین ، معلومه نقش رو قبول نکرده حالا انکار میکنن
  • ناشناس IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    28 8
    بهداد هم اصلا بازی بلد نیست نیست بازی بهداد چندش آور است
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    30 9
    داریوش ارجمند همیشه ستاره درخشان سینمای ایران هست و خواهد بود..... بهداد ی منظوری پلیدی داره که اینجوری داره بداخلاقی می کنه....منفور
  • وحید IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    33 10
    بازی حامد بهداد خیلی مصنوعیه طرز حرف زدنش که خیلی عجیبه، اونوقت میاد درباره یکی از اسطوره های بازیگری نظر میده، داداش برو خودت رو درست کن.
    • مریم IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
      16 5
      بله واقعا اصلا من یادم نمیاد این حامد بهداد یه فیلم خوب باتوانایی بالا بازی کرده باشه
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    29 6
    بهداد برو کشکتو بساب
  • شاهین IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    14 31
    ارجمند چهره ای نام آشنا و سلیبریتی حکومتی است که خودش را مجاز می‌داند در هر موردی اظهار نظر کند ،چنین شخصیت‌هایی احساس امنیت کاذب دارند،
  • محمدعلی IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    22 14
    ساکت شو بهداد ادب داشته باش
  • م IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    17 6
    بخت داریوش ارجمند برگرده که یکی مثل حامد بهداد به اون ایراد میگیره. همیشه میگن بخت که از آدم برگرده. عروس در هجله....
  • لیلا IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    20 3
    متاسفانه دنیای سینمای ایران پر شده از چشمو همچشمی و توهین به همدیگرو حسادت و... دریغ از یک کم مهربونی و احترام به بزرگان و وحدت برای ساختن سینمای ملی...
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    10 30
    آقای ارجمند خودت را خراب کردی بهتره کنار بکشی.
  • ایرانی IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    5 14
    خدایا به چه روزی افتادیم ک همه همدیگه رو محکوم میکنن میکوبند و به این راحتی و بی پرده همدیگه رو نقد میکنن
  • علی IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    27 5
    شما درمقابل داریوش ارجمند عددی نیستید ! اون موقع ارجمند بازیگر قهاری بود شما توبغل ننه تان شیر می خوردید !! توانمندی داریوش ارجمند در بازی گری محشر است .
  • مهدی IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    30 6
    شما تازه به دوران رسیده های مبتذل اندازه این نیستین که درباره داریوش ارجمند حرف بزنین...
  • سید IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    30 6
    حامد جان بزرگتر از سن خودت نظر نده اونهم در مورد پیر سینما
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    28 6
    جوجه بگذار کمی پرهایت در بیاید بعد نسبت به بزرگان اظهار نظر کن؟؟؟!!!
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    10 2
    حتی به غللللط😁
  • سید احمد سید احمدی IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    24 7
    آقای ارجمند آبروی سینمای ایران هستند. امثال بهداد و دیگران در جایگاهی نیستند در مورد ایشان اشعار نظر کنند.
  • سام IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    21 6
    اصلا چرا باید در مورد ارجمند حرف بزنی و ...
  • ت س IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    12 24
    دقیقا اقای ارجمند کلا در سطح مهران رجبی ست
  • کاوه IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    27 14
    حامد بهداد حرف دهنتو کی میخوای بفهمی؟.تو جزء بی اعصاب ترین و بی تربیت ترین های سینمایی. برو به رفتارای بدت فکر کن لازم نیست راجع به داریوش ارجمند وطن پرست و پر طرفدار نظر بدی.
  • یاشار IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    23 5
    " اخلاق حرفه‌ای" یارو نمیدونه چی میگه چندتا کلمه بلغور میکنه اخلاق حرفه بازیگری یا هر هنرمند تعهد به اثر همون خلق اثر هر هنری حالا در آخر اگر هنر ' هنر و مخلوق میمونه فارغ از خالق ادامه میده اینایی که الان ساخته میشه آیا ۱۰ سال دیگه مونده؟ علت فروش این فیلما اینه که مردم تحصیل کردن ولی چیزی حاصل نکردن :(*
  • مرتضی IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    24 6
    جای تاسف است که کسانیکه ادعای هنرمند بودن و مروج فرهنگ بودن را دارند اینچنین زشت در باره داریوش ارجمند صحبت میکنند.ما رفتار زشت شما را میبینیم و قضاوت میکنیم
  • ارکیده IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    21 7
    بهداد اسمت یه نقطه داره ولی خودت یه نقطه مثبتم نداری نه تو بازیگریت نه اخلاقت
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    26 3
    اولین چیزی ک از واکنش این دو تننن.. مخابره میشه بی نزاکتی و بی ادبیه ک در شان ایرانی جماعت نیستتت..تا بودیم و دیدیم و شنیدیم ایرونی برا بزرگترش احترام قائل بود و اگر هم صحیح نبود باس لحن و ادا و انتخاب کلمات مودبانه و متواضعانه و بزرگمنشانه و اصیللللل بود و بسسسس...تو خود بخوان حدیث مفصل ازین مجمل...
  • مصطفی خزایی کوپایی IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    22 6
    خداوند رحمت کنه جمشید مشایخی، محمد علی کشاورز امین تارخ وده ها بازیگر پیشکسوت و عزیز رو متاسفانه آقای حامد بهداد خیلی دور از ادب در مورد پیشکسوت سینما آقای داریوش ارجمند صحبت می کنه ایشون یه اظهار نظر کرده خوب است به احترام پیشکسوتیشون ادب و نزاکت را رعایت کنیم و حرمت ایشون رو نشکنیم واقعا بعضی مواقع فکر می کنم با رحلت بعضی از پیشکسوتان عرصه هنر ، ما ادب و نزاکت و حرمت گذاری به بزرگترها رو هم با اونها دفن کردیم حیف هست حرمتها مخصوصا در بازیگرها و علی الخصوص بین هنرمندان جوان و پیشکسوت شکسته شود ادب استاد مشایخی هرگز از اذهان پاک نمی شود
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    32 5
    کاملا از نوع حرف زدن هر دوی این آقایان هم بهداد و هم این کارگردان مشخصه که چه شخصیتی دارن
  • حلما IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    16 6
    درود بر بازیگر با غیرت و وطن دوست کشورمان جناب آقای داریوش ارجمند عزیز و گرامی، حامد بهداد که همیشه بی اخلاق و گستاخ بوده با بازیگری کاملا غیر حرفه ای و با یک سبک، براهنی هم که اصلاً نمی‌شناسم و علاقه ای هم به شناخت بی ادبان ندارم، اما با این فیلم سخیف و بی ادبیش در مورد پیشکسوت بزرگ سینمای ایران معلومه خودش هم نماد فیلمشه و در توهم خودبزرگ‌بینی به سر میبره.
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    7 17
    یک زمانی داریوش ارجمند خوب بود. الان کپی بیشتر نیست. روز ب روز بدتر میشود چه در بازی چه در ...
  • آرش IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    13 8
    آقای بهداد یک نگاه به چهره خودت بکن ویک نگاه به چهره آقای داریوش ارجمند فقط چهره و ابهت آقای ارجمند تمام هیکل شمارو میخره وآزاد میکنه
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    13 3
    چرا انتقاد رو با فحش جواب دادند.همینه دیگه تا ازشون تعریف کنی انسانند همه چیز گل و بلبل ولی وای به حال روزی که یه انتقاد کوچولو بشنوند،انسانیت یه جوک میشه این جامعه امروز ماست باید فیلم و بازیگراش به این شرایط بیان.آقای ارجمند درست گفته
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    13 5
    آقای بهداد اصن تو کیستی که به خودت جرات دادی در باره استاد ارجمند حرف بزنی
  • رضا IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    10 3
    حامد بهداد همه نقش‌هایی که بازی کرده‌ مثل هم هست فرقی نمیکنه کل حرکاتش حتی‌ در خارج از نقش وقتی مصاحبه می کنه یه روانی تمام عیاره اما توهم زده فکر می کنه دور از جونش مرحوم مارلون براندو کوتاه بیا حامد بران.......
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    14 5
    کارگردانی فیلم های هرزه ومبتذل افتخار ندارد که هیچ سرشکستگی اون از لحظه مرگ شروع وتا قیام قیامت ادامه داره حیف داریوش ارجمند نیست که بخواد با بهداد مقایسه کنید ؟ داریوش ارجمند اسطوره وطن پرستی است و همه فیلم هاش بهترین بوده،سلبریتی های غرب پرست بی دین وضعیت النفس
  • تورج IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    1 3
    خدا رو شکر که من مدتهاست که سینما نمی رم ! فکر نکنید از اول بی فرهنگ و ... بودم نه جشنواره فیلم فجر تا نصفه های شب از این سینما به اون سینما می‌شدیم اما خوشبختانه یا شوربختانه از زمان احمدی نژاد به بعد حس کردم سینما رفتن بیهوده است! الان هم وقتی بدوبیراه هایی که این دو گروه بهم میگن معلومه که حق دارم تارک سینما بشم !
  • وطن IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    3 13
    داریوش ارجمند که یک آدم ارزشی به تمام معنا هست،اینکه میگه رئیس جمهور ایران فقط رئیس جمهور ایران نیست ،رئیس جمهور چندین کشوره. یا اینکه میگه ایران یک ارتش ندارد چندین ارتش در جهان دارد.........!!!!!!!!!!!!!ا؟؟؟؟؟؟آدم خوبه نون بازوشو بخوره
  • وطن IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    6 11
    ارجمند ارزشی به تمام معنا.........‌‌!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    3 0
    بیایم به جای تخریب هم دیگر اشکال های هم را رفع کنیم خراب کردن آسان است ساختن سخت است همیشه باب گفت‌وگو نشان دهنده یک جامع و فرهنگ آن جامع است
  • علی IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    13 3
    یک دقیقه ازنقش مالک اشتر به همه زندگی شماوامثال شماکه هیچ نشانی از فرهنگ اسلامی نداریدمیارزد
  • یک جانباز IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    5 16
    داریوش ارجمند، هرگز بازیکن مردمی نبوده محبوبیتی ندارد! درتوهم وتخیل زندگی می‌کند! امیدوارم هرگز نقشی وازاسطوره های وطن را به ایشان واگذار نکنند. نقش منفی بیشتر بهش میاد. حامد بهداد دمتون گرم
  • US ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    13 6
    بهداد به گرد پای داریوش ارجمند نمیرسه
  • عباس UA ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    8 8
    واقعا داریوش ارجمند چه چیزی در خود میبیند که خودش را در سطح بالایی میداند بازیگرانی همچون۔۔ددر فیلم فسیل با وجود چندین سال سابقه خیلی ماهرتر وحرفه ای تراز ایشان بوده ونبایست خودش را عددی حساب کند
  • حمید IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    3 2
    میخای حرف زده باش میخای نزده باش امااگرروزی پیرشدی ودچارتوهمات .انوقت به این حقیقت می میبری چطوردلت نمیخاهدتوسط تازه به دوران رسیده ها مورد عتاب قراربگیری گذشت زمان جوابت راخواهد داد.مگردرحالتیکه غروری برایت نمانده باشد!
  • نظری IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    2 10
    خیلی جالبه خودمون درباره هرکس راحت نظر میدیم با اینکه نه سواد اون کار رو داریم نه تجربه باز حداقل آقای بهداد یه هنرمنده به یک هنرمند پیش کسوت انتقاد کرده الان این ماییم که کاسه داغ تر از آش شدیم والکی داریم نظر میدیم
  • ارش IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    7 4
    واقعا چرا یادمون رفته ما ایرانی هستیم وچرا باید یادمون بره که به بزرگتر باید احترام گذاشت حتی اگه ما رو دوست نداشته باشه چرا انقدر داریم بد میشیم
  • ایران IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    10 3
    عجیب نیست. روزگاری است که توهین به پیشکسوتان با ارزش باب شده است.
  • آذر IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    10 5
    حامد بهداد اول یاد بگیر که ایشان را استاد داریوش ارجمند خطاب کنی تو عددی نیستی در برابر ایشان
  • نسرین IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    9 5
    آقای ارجمند پیشکسوت بازیگری هستن خوبه که احترام بزرگان رو داشته باشیم بنده خدا گفت من قبول نکردم تو پیر پسر بازی کنم حالا دلایل خودش رو داشت. این واکنش آقای بهداد و آقای اکتای این جملات اصلا درست نبود.
  • مصطفی IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    6 8
    بازیگر سینما بعد از مارلون براندو همه شوخیه در ایران هم بعد از بهروز وثوقی بازیگر من ندیدم داریوش ارجمند هم که همه میدونند کیه و کجا وصله
  • عباس IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    7 5
    آقایان بهداد و براهنی که اصلا معلوم نیست از کجا آمده، نباید با یه پیشکسوت سینما اینگونه حرف بزند ، متاسفانه سینما شده بچه بازی .
  • Mk IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    2 5
    تو درجایگاهی نیستی قضاوت کنی چ کار هستی خودت مشخصه اخلاق نداری
  • سعید IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    7 6
    من نمی خواهم درخصوص استاد داریوش ارجمند صحبت کنم ولی این همه توهین وبی حرمتی به یک پیشکسوت هنر و فرهنگ سینما چرا از آقای براهنی این ظلم به هنر است این همه غرور وتکبر چرا ... آقای براهنی به کجا چنین شتابان
  • سلام IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    10 4
    آقای بهداد که در بازیگری چیزی جز رفتارهای تکراری ندارد چنین کسی به آقای ارجمند با آنهمه تجربه می‌گوید تکنیک بازیگری نمیداند؟؟؟!!!
  • ر د IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    4 6
    این حامد بهداد کیه ؟بازیگره؟
  • بی نام IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    7 7
    بااحترام به جناب داریوش ارجمند ایشان اصلا ااستایلش واسه بازیگری ساخته نشده است برادرایشان خیلی بهتر ازاین بزرگوار ایفای نقش می کردند جناب داریوش فقط تنها هنرش می تواند نقشهای درحد فیلمی که بازار میوه وتره باربازی کردند، درچنین فیلمهایی شاید موفق گردد
  • رضا IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    8 5
    آقای بهداد خیلی مغرور شدی!!آقای ارجمند ازبزرگان فرهنگ وهنر هستند.
  • مخالف IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    9 4
    متاسفانه عده قلیلی از نسل امروز.کستاخ ،بی ادب،وبی......که احترام به هر بزرگتر وهر پیشکسوت لزومه اولیه انسانیت است که شما جوجه فیلمی ها وخیلیاتون محروم از ان هستید.
  • محسن IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    6 1
    آقا ارجمند عشق انسان نباید کسی دیگه خراب کنه
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
      3 6
      بزرگتر هم باید یاد بگیره خودش حرمت خودش رو نگه داره ، سلایق با گذشت زمان تغییر می کنند همانگونه ک نسل ها تغییر می کنند و هیچکس نمیتونه نسخه ای ک سالیان قبل می پیچید رو برای نسل کنونی تجویز کنه ، نسل گذشته از موسیقی سنتی خوشش می اومد اما این نسل مجبور نیست دنباله رو نسل قبل باشه در همه ی امور
  • عباس ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    4 11
    آقای ارجمندهنوزیه ذره از ارزشت مونده ، خودتوبازنشست کن. دیگه نقش" افتاد" جواب نمیده !
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    10 5
    بازیگران عادت دارن ابتذال که بین خودشون هست به کل ایران نسبت بدن مثل پیر پسر نه جانم ایرانی بافرهنگ وصالت باید به دنبا معرفی بشه نه برادجایزه گرفتن ازدست غربی ایرانی به مبتذل ترین شکل وسیاه ترین شکل نشون بدید همیشه به وطن فروشی وبه سیاه نمایی تان افتخار کردید
  • محمد IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    8 2
    داریوش ارجمند رو کسی به چالش بکشه واقعا مشکل شخصی داره ولی حامد بهداد واقعا جز بی نمک ترین هنرپیشها هست
  • محمد IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    6 2
    آقاحامدشما فکرمی کنیداخلاقت بهتره نه بدتربن اخلاق راشماداریداصلا قیافه خودت نشون میده چقدربداخلاقی دیگران درست نقدکن
  • علی IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    8 4
    اقای بهداد یادته رامبد یه دوربین مخفی کار میکرد شما سوژه اش بودی،بازیگر دوربین مخفی رو کتک زدی حتی وقتی فهمیدی دوربین مخفی هستش؟رامبد نمیتونست بازیگر رو از زیر دست و پای تو نجات بده،شما همونجا نشون دادی چی هستی کی هستی
  • ناشناس IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    7 3
    کار ندارم بازی داریوش خان ارجمند خوبه یا نیست که نظر هر شخصی محترمه. یکی دوستش داره و یکی نداره. ولی نظر شخصی من درمورد حامد بهداد اینه که اولا بعضی فیلماش دیدم بد نیست. اما یه نگاهی به آخرین فیلمایی که حامد بهداد بازی کرده بندازیم ببینیم چی بازی کرده. بسیار تا بسیار فیلمای آب دوغ خیاری، بی محتوا، چرت، مزخرف، بی معنا، سبک و هرچه بگم کم گفتم. اینجاست که تفاوت بازیگر خوب و بد معلوم میشه. و حتی کارگردانی خوب و بد. بهداد بازیگر خوبی نیست از نظر نه من بلکه خیلی منتقدان. البته صداش بد نیست. و معلوم شد ادب و احترام هم حالیش نیست
  • کامل IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    8 3
    چرا به این راحتی به آقای ارجمند هر چی به زبانتان میاد میگین دقت کنید آقای بهداد اصلا صلاحیت دارن در مورد یکی از بهترین سرمایه های هنری این مملکت اظهار نظر بکنند در گفتار تان دقت کنید
  • بی نام IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    7 4
    دلیل اینکه امثال بهداد و براهنی این همه از داریوش ارجمند کینه دارن مشخصه‌... حداقل حرمت بزرگ تری رو حفظ کنید... داریوش ارجمند اگه به مملکت و اعتقاداتش پشت پا میزد، از نظر حامیان ززآ بازیگر بسیار حرفه ای و توانمندی محسوب میشد
  • مسعود IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    4 4
    فقط داریوش ارجمند. بچه ها چی به اظهار نظر در مورد ارجمند عزیز.
  • رضا IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    2 4
    باحترام.دروجناب بهداد......
  • سجاد IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    6 3
    بهداد در حدی نیست که بخواهد به داریوش ارجمند این ستاره سینمای ایران ایراد بگیرد و با این ایراد خودش را مطرح کند بدبختی ما ایرانی ها این است بجای اینکه خودمان را بهتر کنیم دیگران را سرکوب میکنیم تا به اصطلاح سرشناس شویم سریال ستایش که چیز زیادی برای عرضه داشتن نداشت فقط بخاطر بازی ارجمند پر بیننده شد و مشهور
  • ابوالفضل US ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    2 6
    حامد خان بهبه
  • مرتضی IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    6 2
    سلام آقای داریوش ارجمند مرد بزرگی هست بعیداین حرفاپشت سرایشان باشد
  • پاثق IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    7 3
    سلام آقای حامد بهداد در این ایام هر کسی که از وطن و شرافت و اصالت ایرانی صحبت کنه میشه متوهم وتونهایی که از جشنواره های فیلمهای غرب جایزه میگیرند و اغلب مضمونشون سیاه نمایی ایران و ایرانیست بدونیید که عاشق فیلمها تون نشدند فقط فقط می‌خوام فرهنگ ضد ایرانی و خوار شدن ایرانیها رو نشون بدن و متاسفانه این کارگردانان وطن فروش به امثال پیشکسوت شریفی مثل آقای ارجمند حمله رسانه آیی میکنن
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    5 6
    حامد بهداد عزیز سلام . آفرین. درود . واقعا بازیگر حرفه ای. با ادب . و بزگوار هستید.. که اینقدر بی نظیر جواب ارجمند را داده اید . با در نظر گرفتن بزرگتری از نظر سن و سال و با رعایت ادب حرفهای تان کاملا بحق بود و ... موفقیت . سربلند. سلامت باشید
  • ناشناس IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    6 5
    در حدی نیستی در مورد آقای ارجمند حرف بزنی، حد خودتو بشناس حامد بهداد
  • سعید IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    6 4
    درود بر استاد فرهیخته و گران‌مایه جناب ارجمند بی‌گمان قدر زر را زرگر می‌داند و قدر گوهر را گوهری. اظهارنظرهای بی‌مایه‌ی کسانی که صرفاً نامی از کارگردانی یدک می‌کشند، نه تنها ارزش فکر کردن ندارند، بلکه کوچک‌تر از آنند که حتی در شأن توجه استاد ارجمند باشند.
  • یک نفر IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    3 1
    چه جالب درگیر قضاوت دیگرانیم در حالی که خودمان را اگر کسی قضاوت کند....
  • امیرارسلان IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    7 3
    حامد بهداد کارگردان باشه باید فاتحه سینما رو خوند!!!
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    6 4
    داریوش ارجمند یک بِرَند تو سینما و تلوزیون ایرانه .. از آدم برفی و ناخدا خورشید قدیم بگیر تا حِشمتِ فردوس در ستایش .. یسری ها از بازیگران و کارگردان های تازه به دوران رسیده ادب و احترام رو گذاشتن رو طاقچه خونه که خاک بخوره . چیزی نمیگفتی هم اتفاقی نمی افتاد آلپاچینو های زمانه .
  • گادور IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    5 3
    من والا نه شخصیت شناسم نه آدم شناس نه مثل شنا علم غیب دارم ..ولی فیلمهای ارجمند برا من خیلی جالبه فیلمهای قدیمیش ...حالا آدم خوبی بدی به خودش مربوط .من هنرش دوس دارم ..
  • قلی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    7 3
    هرتازه به دوران رسیده ای در حد ارجمند نیست که درمورد ایشان اظهار نظر کند
  • مصطفی IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    7 3
    خدایا به ما رحم کن امثال بهداد هم فکر میکنن بازیگر شدن بچه جون یه موتور سوار شدن وجلوی چند تا خانم رد شدن که بازیگری نیست اینو به لات محل هم میدادن میتونست بازی کنه فقط معلوم نیست چطوری به تو دادن این نقشها رو
  • رسول IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    6 3
    فقط همینو کم داشتیم که بی بند وبار ترینها در مورد مالک اشتر حرف بزنن
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    6 4
    نشناختن تو هیچ از ارزش استاد ارجمند کم نمی کند نود درصد مردم ایشان و بازی های ایشان را دیدند و می شناسند اما نه دهم درصد مردم اصلا تو. ا نمی شناسند بهداد تو زمانی که بچه بودی ارجمند بازیگر و فعال هنری بود افتاد ؟؟؟
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    7 2
    خداییش آیا کسی میتواند شاهکار آقای ارجمند در بازی در نقش حشمت فردوس را انکار کند؟فقط حسودان و کوته فکران می‌توانند.
  • مسعود IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    4 4
    داریوش ارجمند در تاریخ فیلمسازی ایران می‌درخشد حامد بهداد هم گرچه بازیگر قابلی است ولی در حد استاد ارجمند نیست و با این سخنان خود را تخریب می‌کند نه ایشان را...
  • مهرداد IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    6 3
    خدا رو شکر که آقای داریوش ارجمند در این فیلم بسیار مزخرف و بی ارزش پیر پسر بازی نکردند. واقعاً این فیلم با این محتوای پوچ و بی ارزش در شأن ایشان نبود. حامد بهداد هم با اون بازی بلاحت گونه و کم ارزشش که جز کوتوله‌های سینما محسوب می شوند بهتره راجب بزرگان سینمای ایران اظهار فضل نکنه
  • محسن IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    4 3
    حامد بهداد؟ کی هست اصلا؟ چیکاره است؟
  • عباس IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    5 2
    شماها قضاوت درستی نمی کنید. داریوش ارجمندکجا وافرادی مثل این پسر بهدادو... اینا کی هستند. یک اثر فاخر اینها دارند.یک نقش مالک اشتر داریوش ارجمند به کل این هنرپیشه های درپیتی می ارزد.
  • علی IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    7 3
    خیلی شرم آوره، یکی مثل بهداد در مورد داریوش ارجمند نظر میده و یه عده هم با دید سیاسی به هنر تایید میکنند😐
  • علی IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    5 3
    سلام تمام هنرپیشه های ایران جمع کنید مثل داریوش ارجمند باسواد وخلاق پیدا نمی کنید. حامدبهداد اصلا صلاحیت صحبت کردن درمورد استادارجمند رانداره چون سوادنداره. اما اقای ارجمند دکتراشو ارفرانسه گرفته.
  • بهروز IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    2 2
    با سلام احترام ، ادب حکم می‌کند، که در مورد هر کسی باید مودبانه برخورد کرد ،دست از نقد کردن دیگران برداشت ،(تو بدی من خوبم) هر شخصی در رفتارهای حرفه ای هم ادب را رعایت کند ،از نطر من قابل احترام است ،ونقد کردن دیگران را هم به اساتیدی واگذار میکنیم که نقد کردن رابرای پیشرفت یاد آوری می‌کنند، همچو اینه نقاط ضعف وقوت من را تسان می‌دهند، و تا من بهتر عمل کنم واین نقد کنندگان را باید ستود
  • بهروز IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    0 1
    با سلام احترام ، ادب حکم می‌کند، که در مورد هر کسی باید مودبانه برخورد کرد ،دست از نقد کردن دیگران برداشت ،(تو بدی من خوبم) هر شخصی در رفتارهای حرفه ای هم ادب را رعایت کند ،از نطر من قابل احترام است ،ونقد کردن دیگران را هم به اساتیدی واگذار میکنیم که نقد کردن رابرای پیشرفت یاد آوری می‌کنند، همچو اینه نقاط ضعف وقوت من را تسان می‌دهند، و تا من بهتر عمل کنم واین نقد کنندگان را باید ستود
  • جلال IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    3 2
    فیلم کثیف پیر پسر باید آرزوی بازی بازیگر توانمندی مثلدداریوش ارجمند راداشته باشد
  • محسن بیگی IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    5 4
    داریوش ارجمند ستون سینمای ایران است، احترامش واجب. برای قضاوت بزرگان، باید اول قدت به قله برسد. کسی که نقش‌های ماندگار ساخته، با حرف کوچک نمی‌شود. هنرمند مردمی، سرمایه ملی است، نه هدف توهین.
  • محمد مصطفی لو IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    5 3
    آقای حامد بهداد تو کی هستی و چکاره ای که راجب کسی نظر میدی اونم شخصیتی ایشان پیشکسوت هنرمندان ایران است
  • امیر IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    3 6
    الکی حرف نزنین. آقای آرجمند !!!! خودش میدونه. چی اونو از چشم ملت انداخته. خواهشا کاسه داغتراز آش نشین. یه مدت زور زد. با یه حرفایی خودشو بکشه یه جاهایی. که حتی اونم نتونست. ولی ماهیت واقعیشو نشون داد. میتونه از علی دایی یاد بگیره
  • کریمی IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    5 3
    شخصیت حرفه و فردی هر کس در سخنش او نهفته است فرق کلام بهداد با صد تا من من تا نقد آقای داریوش ارجمند برای هر مبتدی علمی قابل تشخیص است چه رسد اهل هنر
  • N,A US ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    5 4
    لعنت خدا برکسانی که ازهرراهی تلاش کرده و هنوز می کنندجامعه را فاسد وبی اخلاق کنند چی ازجون مردم میخواهید اف ولعنت خدابرشما فیلمسازان وبازیگران منحرف وخدانترس و ولنگار باد خدامارا ازشر شما درامان نگه دارد ان شاءالله
  • یاعلی IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    4 3
    درعجب هستم،کسانی که ازسینما فقط، دیدن فیلم رامیدانند،استاد داریوش ارجمند رابازیگرنمیدانند،بله استاد ارجمند بازیگرنیستند،بلکه هنرمندهستند،استادارجمند به اندازه سن حامدبهدادوکارگردان فیلم پیرپسر،تجربه ریز ودرشت هنر را دارند،بله هربازیگری نمیتونه هنرمندباشه،چون هنرتقدس دارد،که قطعا دروجوداستادعزیزداریوش ارجمند نهفته است.
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    4 5
    درود بر داریوش ارجمند هنرمند متعهد و شجاع. عقده گشایی های ریزه و میزه علیه این هنرمند بزرگ، عظمت ایشان بشتر می کند.
  • جهان IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    2 4
    آقای ارجمند، همین رو می خواستی، ایکاش با نقد محترمانه، حرمتها حفظ شود. ولی چه رازی در برخی افراد است که فکر میکنند همه چیزهای خوب مربوط به دوران آنهاست . چه راز غریبی است.
  • محمد ES ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    4 5
    آقای داریوش ارجمند شما سوختی. تو آزمون رد شدی . تمام .
  • امرائی IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    5 2
    باسلام احترام خدمت مردمان نازنین ، توانمند و فروتن کشورم. بی اخلاقی مگر شاخ و دم دارد !!! یک عده ای محدود و از خود رازی و بهتر بگویم تازه به دوران رسیده وقتی نتوانند مادبانه صحبت کنند و ادعای حرفه ای بودن دارند و رعایت پیشکسوتان و احترام را ندارند خدا به داد آینده فرهنگی این کشور برسد
  • حبیب IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    3 2
    باسلام من بعنوان یک مخاطب عام سینما اینو میگم که بازیگر و در کل هنرمند خوب کسیه که وقتی اسمش میاد در ذهن من حداقل یک اثر ماندگار به ذهن م بیاد.با این تعریف جناب ارجمند هنرمند بزگی هستند که نه یک اثر بلکه در سنما و یریال و ...چندین نقش ماندگار در ذهن من تداعی میشه.بزرگانمان رو با احترام یاد کنیم.
  • درویش IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    2 5
    داریوش ارجمند ...خوار متوهم
  • حمید IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    4 1
    هر کسی که با غیرت و وطن پرستی از نظر این آقایان غربگدای بدبخت ذلیل بد است و هر چه سیاه نمایی کنند خوب است. داریوش ارجمند بر تارک هنر و سینمای ایران می درخشد. حامد بهداد ای مگس عرصه سیمرغ نه جولنگه اوست .....
  • مهدی IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    4 2
    آقای داریوش ارجمند واقعا یه بازیگر با اصالت و فهمیده است. آخه چند تا بازیگر پیدا میکنی که بگه من بعد از نقش مالک اشتر به خودم اجازه ندادم هر فیلمی رو بازی کنم ؟؟؟ امثال آقای بهداد هیچی نیستن البته فکر کنم نقش معتاد رو خوب بتونه بازی کنه
  • مهدی IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    6 2
    آقای داریوش ارجمند واقعا یه بازیگر با اصالت و فهمیده است. آخه چند تا بازیگر پیدا میکنی که بگه من بعد از نقش مالک اشتر به خودم اجازه ندادم هر فیلمی رو بازی کنم ؟؟؟ امثال آقای بهداد هیچی نیستن البته فکر کنم نقش معتاد رو خوب بتونه بازی کنه
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    7 1
    زنده باد داریوش ارجمند
  • جلال IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    4 2
    پیرپسر را دیدم. فیلم سخیفی بود. عوامل سازنده فیلم چشم امیدشان به گرفتن جایزه آن‌ور آب است و برای این هدف به مردم ایران و به ویژه جامعه زنان و باز به ویژه به زنان تحصیل‌کرده و روشنفکر توهین کرده. یک مسابقه سیاه‌نمایی جامعه ایران در حوزه سینمای داخلی در جریان است چون در غرب خریدار دارد.
  • خان IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    4 1
    پیرپسر واقعا افتضاح و اوج کثافته . در شان داریوش ارجمند نیست تو همچین فیلم های بی ریشه ای بازی کنه.‌
  • سداد IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    1 1
    بهداد هم باپول باباش بازیگرشد😄
  • ج IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    4 2
    سوزش وطن فروشان بی اصالت سالها ادامه خواهد داشت. آقای ارجمند یکی از بهترین بازیگران تاریخ سینما وتلویزیون ایران بوده و هست. خداروشکر که حتی نام داریوش ارجمند هم فشار بی نهایت به خودفروختگان بی ریشه میاره هنوز
  • میلاد IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    1 6
    اون هنوز تو نقش مالک اشتر گیر کرده یکی کمک کنه بیاد بیرون 😅😅😅
  • حمید IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    4 0
    اقای ارجمند یکی از بهترین بازیگران کشور ماست احترامش واجب
  • Jkh IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    3 1
    حامد بهداد از استاد ارجمند ایراد میگیره.خخخخ.
  • آرش IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    4 0
    حامد بهداد عزیز، در حد خودت صحبت کن، چراغی را که ایزد برفروزد ، هرآنکس پف کند ، ریشه اش بسوزد! آبرو و عزت رو خدا میده نه چهارتا دنبال کننده ...
  • رضا IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    3 1
    داریوش ارجمند هنرمند درجه یکیه،لطفا احترام پیشکسوت رو نگهدارید
  • FR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۴
    1 6
    توهم مالک اشتر خوب وومدی🙂🙂🙂
  • فریبرز AU ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۴
    3 0
    کسی که احترام بزرگتر از خودش را نگه نمیداره یعنی مشکل تربیتی داره و من متاسفم برای جامعه ای که افراد فرهنگی و به اصطلاح هنرمندش امثال این افراد هستند که کم هم نیستند و باعث کم رنگ شدن فرهنگ و ادب اصیل این مرز و بوم شدند ، خجالت بکشید
  • IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۴
    3 1
    به نظر من اخلاقیات کلا در سینمای ایران دیگر جایگاهی ندارد.واحترام به پیشکسوت ازبین رفته است. مردم هنرمندان را با نقش های که بازی کرده اند می‌شناسند.یکسری از بازیگران نقش های را بازی کرده اند که تا ابد در ذهن مردم به یادگار مانده است.مانند مالک اشتر،مختار،ابن سینا،... ولی امثال شما آقای بهداد چه گلی بر سر سینمای ایران گلی به یر سینمای ایران کشیده اید...
  • IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۴
    2 1
    تا ادب و حرمت رعایت نشود کسی که سالها تلاش کرده احترام نزاریم فرهنگ بالا یی نخواهیم داشت ایشون باید کوچکی میکرد و ادب رعایت کند ن تخریب شخصیتی کخ سالها باز میکند
  • علیرضا IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۴
    0 3
    آقای ارجمند هنرپیشه خوبی است ولی حیف در زندگی غیر هنریش ودر رابطه با مردم آنی نیست که در فیلمی مثل مالک و.......اجرای نقش میکنه
  • هادی IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۴
    2 1
    داريوش ارچمند از بزرگان سینمای ایران هستند و هرنقشی را هم بخاطر پول قبول نمیکنند واضح است که به ایشان پیشنهاد دادین حالا به هر طریق و ایشان قبول نکردند وگرنه چه دلیلی داره که فیلمنامه را براشون بفرستید؟
  • حسین IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۴
    2 2
    من 37 سالمه بهتر از داریوش ارجمند در سینمای ایران بلکه دنیا ندیده ام واقعا فوق حرفه ای و متخصص که با روح آدمی بازی میکنه اصلا آدم فکر نمیکنه داره فیلم میبینه.
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۴
    3 2
    جناب آقای ارجمند در دل ما ایرانی‌ها جایگاه خاصی دارند د صحبت کردن از ایشان حد خودتان را رعایت کنید
  • سیروس IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۴
    1 4
    باسلام .. بعضی‌ها جوری رگ گردن کلفت میکنن و از ارجمند طرفداری میکنن ، گه انگاری ارجمند پدرشونه .. زود قضاوت میکنید ، لابد اون ی چیزی گفته که بهداد هم جوابشو داده ...
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۴
    3 0
    آخه... این آقا بازیگر بوده ادب خوب چیزیه که شماتاره به دوران رسیدها ندارید
    • فاطمه IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۴
      0 1
      ما در رسانا از بزرگ مرد سینما در مورد بهداد چیزی نخواندیم که ایشان در رسانا دارد.برای این که خودش را بزرگ کند دیگری را کوچک می کند.در صورتی که گفته اند تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف ،تا که اسباب بزرگی همه آماده شود.
  • فاطمه IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۴
    3 1
    مهم مخاطب هست که ایشان را استاد می داند شما که ادعای پروفسوری می کنید دیدیم دست کارتان را!!!!!!!!
  • امیر IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۴
    4 1
    الان حامد بهداد با این حرفی که به استاد ارجمند زدند اخلاق حرفه ای داره، که دم از اخلاق حرفه ای میزنه
  • احسان IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۴
    0 5
    نه تو بازیگری حامد جان نه ارجمند کلا بازیگر مرد ی عزتی داریم ی حسینی ی حیایی بازیگر زن هم ی مریلا زارعی باقیم که فقط به خاطر ... طرفدار دارن
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۴
    0 2
    دکی‌حشمت‌فردوسه
  • S IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۴
    3 1
    بازی و حرف زدن حامد بهداد هنوز درگیر فیلم های فارسي گذشته هست، صحبت از تکنیک می کند اولین مرحله بازیگری احترام به پیشکسوت
  • ناشناس IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۵
    3 1
    تو کی باشی که درباره ی استاد داریوش ارجمند بخوای نظر بدی؟
  • مهدی IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۵
    3 1
    شما از خاک پای آقای داریوش ارجمند هم نیستید%
  • کریم رحیم زاده IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۵
    2 1
    باسلام و خسته نباشید این آقای مثلا کارگردان و حامد بهداد چه فکری کردن که درباره آقای داریوش ارجمند بزرگ اصلا صحبت کنند شما در حدی نیستید حالا حالا باید باید کار کنید تا تازه بشوید شاگرد آقای داریوش ارجمند
  • زهرا IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۵
    1 1
    حالا تو خودت خیلی اخلاق داری که در مورد بزرگترت این جوری حرف میزنی اون سالهای که آقای ارجمند داشتند فیلم بازی می کردندتو بینیت پشت لبت بود
  • ناشناس IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۵
    2 1
    خودت بی ادبی که اینطوری در مورد استاد و پاکترین بازیگر صحبت میکنی
  • کیان IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۵
    3 1
    این نوع فیلم‌ها که حرمت پدر رو زیر سئوال می‌برند باید دید که آیا کارگردان پدری داشته و یا اگر داشته چه رفتاری با او داشته
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۵
    2 2
    یک فیلم آدم برفی بس است برای کل رزومه بازیگری همه اینت
  • م.ن مشهدی IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۵
    4 1
    شمالایق خودتان هستین چه بهترکه شخصیتی همچون استادداریوش ارجمند درفیلم شما ... حضورنداشته باشند
  • برزگر IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۵
    0 2
    داریوش ارجمند نون ناخداخورشید را می خورد چراکه جلوی سعید راد راکه ماه‌ها تلاش کرده بود و اجازه بازی ندادند ۰ ارجمند بدیل ناصرملک مطیعی است ، تقلیدی که در فیلم قربانی تا اوج اش سریال ستایش است ، اگر آقای بازیگر انتظامی بزرگ شد دردل مردم و منتقدان، برای اینکه تن به هرحرف و کاری نداد
  • لیلا IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۶
    4 1
    واقعا متاسفم برا حامد بهداد و این کارگردان ظاهرا محترم...شما در برابر داریوش ارجمند مثل کلاس اول ابتدایی هستین در مقابل دکترا ...مهم مردم و نگاه مردمه که خیلی ها اصلا شما رو نمیشناسن یکم ادب داشتن هم جای دوری نمیره اینقدر خودتونو خراب نکنید
  • امیر IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۶
    3 3
    با سلام و احترام جناب استاد داریوش ارجمند؛ پیشکسوت متین و باوقار ایرانی؛ بنده به عنوان دکتر جامعه و همچنین استاد دانشگاه؛ از شما بابت سالها کار حرفه ای در عرصه ی فرهنگی و کمک به درک بهتر از کارکترهای واقعی و حقیقی برای مردم ایران سپاسگزاریم. استاد ارجمند پس از وطن پرستی و دفاع از ایران در مقابل وطن فروشان در دل ایرانی های وطن پرست و نجیب زاده جاودان شد...
  • شهاب IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۶
    1 2
    حامد بهداد گفته داریوش ارجمند توان بدنی نداره بله داریوش ارجمند ۸۰ سالشه یکی از دلایلی که نقش مالک اشتر رو به داریوش ارجمند دادن یا نقش مختار رو به فریبرز عرب نیا دادن، توان بدنی و هیکل تنومندشون بود. جنابعالی که خودت در جوانی انقدری در خودت توان بدنی ندیدی ... دیگه صحبت نکن
  • حسن IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۷
    1 1
    سلام ، آقای حامد بهداد یکم جنبه انتقاد داشته باش ، به نظر من آقای داریوش ارجمند کسی نیست که شما بتونی به کارنامه هنریش خدشه وارد کنی
  • بینام IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۷
    2 1
    من این فیلم را ندیده ام اما به عنوان یک ایرانی از آقای ارجمند تقاضا دارم کمتر خود را علامه دهر بداند ایشان چند سالی هست که به عناوین مختلف به عالم و آدم گیر می‌دهند و به مانند آقای فراستی خود را بی نقص و همه ی عالم ناقص می‌دانند یک مدت هم به سریال مختار و آقای عرب‌نیا گیر داده بود لطفا هر چه هستید برای خودتون باشید شما هم بازیگر نابی نبودید شاید در سریال ستایش کمی درخشیدند و الا چیز خاصی در این سال‌ها ارائه ندادید پس لطفا سرتون به کار خودتون گرم باشد
  • محمد IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۷
    2 1
    اگرازتوکارگردن فیلم مبتذل پیر پسر به اقای ارجمند حمله نشود انوقت باید به بازیگری اقای ارجمند شک کرد
  • سعید IR ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۷
    0 2
    به واقع که داریوش ارجمند خیلی خودخواه هست ما مردم هستیم که اینها به نوایی رسیدن ولی در جلوی درب منزلش از خواستم تا عکسی به یادگار با من بگیره که بدون توجه به حرفم وارد خانه شد.
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۷
    1 1
    آقای ارجمند کجا وشما ناهنرمندان کجا؟ یک موی ایشون به صدتاازشما میارزه.
  • کاظم IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۷
    1 3
    حامد جان گل گفتی شیرمرد درود به شرف و غیرتت که حرفت رو بدون ترس از یه ... زدی دمت گرم هم بخاطر هنرت هم شجاعتت
  • کوروش حسینی IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۷
    2 1
    نقش مالک اشتر یکی از سخت ترین و ماندگارترین نقش های سینمای سریالی ایران بود . که فقط از عهده بزرگمردی چون استاد داریوش ارجمند برمی آمد.پس لطفا نوکیسه ها و کسانیکه خودشون رو شبیه مارلون براندو سینما میدانند نظر بیجا ندهند
  • بابک IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۷
    0 2
    هم فیلم پیر پسر که بدترین فیلمی است که تاکنون دیده‌ام و هم داریوش ارجمند هردو افتضاح افتضاح هستند متاسفم برای اتلاف وقت وهزینه برای این فیلم فاجعه وچرند.....
  • امحمود IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۸
    10 1
    مشتی اقا عزیز دل هست داریوش ارجمند عشق متاسفم عده ای لحظه ای نور گرفتن خودشان را منبع علم میدانن . اخلاق حرفه ای داشتن کار هرکس نیست ادبیات براهنی حامد بهداد بسیار زشت بود میتوانستند مودبانه تر دفاع کنن
  • بینام DE ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۸
    1 1
    آقای بهداد با کوچک کردن بزرگان بزرگ نمی‌شوی سالها باید تلاش کنی تا به جایگاه استاد ارجمند در سینما برسی تازه اگر جوهرش را داشته باشی.
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۸
    1 0
    خدایی این حامد بهداد خودش خوبه؟ ...
  • رحمان IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۹
    6 0
    جناب براهنی و بهداد: صد تای مثل شما به اندازه تار موی جناب ارجمند ارزش ندارید جناب ارجمند از محبوبترین هنرمندان کشور هستند و بسیار دوست داشتنی و مردمی و لوطی صفت ، لطفآ شما در مورد ایشان نظر ندهید
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۹
    0 2
    سلام وعرض ادب به کارگردان وبازیگران فیلم پیر پسر ممنونم از پاسخگویی بسیار حکیمانه اقای اکتای براهنی مانا باشید.
  • علی تاج IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    0 0
    حامد جان خودت به همه توهین میکنی بعد میگی چرا به من توهین میشه
  • شهروند ایرانی IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    1 0
    فیلم پیرپسر ادبیات بسیار سخیف ، مستحجن، تهوع اور همرا با بازی زشت حسن شیرازی، با پایان وپیروزی سیاهی بر نور بود وببینده را به اوج نفرت از فرهنگ وتمدن بشری میرساند هیچکس منکر سیاهی ها در جوامع بشری نیست اما سیاهی وردالت در وجود کدام پدر اینچنین بیداد میکند داسانی که حداقل در فرهنگ ایرانی باور پدیر نبود رقابت عشقی با فرزند وجنایت در پایان
  • محمداق IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    1 1
    فیلم مبتذل پیرپسر ارزیک ثانیه سریال ستایش راندارد
  • حمید IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    0 0
    خیلی ناراحت کننده است .که مردم این جور احساسی دور از منطق وادب باهم صحبت میکنند..تمام این آقایان از نظر بنده خوب وبا ارزش هستند.
  • منصف IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    1 0
    مؤدب باش پسر جان خیلی مونده به پای مالک اشتر ما برسی ضمنا همه را متهم به بی ادبی کردی خودت بی ادبتر بودی که به پیشکسوت هنر توهین می کنی ساکت شو پیر پسر