چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۸۸ - ۱۹:۱۶
۰ نفر

گروه شهری: تعطیل‌شدن مدارس در شنبه‌آینده فرصت خوبی در اختیار خانواده‌ها قرار داده تا در فصل سرما به سفر بروند

11آذر سازمان هواشناسی هوای بیشتر نقاط کشور را در اواخر هفته و اوایل هفته آینده نیمه ابری همراه با کاهش ابر و هوای استان‌های شمالی را همراه با بارش پراکنده باران پیش‌بینی کرد.

براساس نقشه‌های پیش‌یابی از امروز سواحل شمالی کشور و با شدت کمتری دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور شاهد بارش باران و در مناطق سردسیری و ارتفاعات بارش برف و افت نسبی دما خواهند بود.

از اواخر 12 آذر  سامانه بارشی نسبتا ضعیفی از سمت جنوب غرب و غرب کشور ناپایداری‌هایی را به‌صورت بارش پراکنده در برخی از مناطق غربی کشور به‌وجود خواهد آورد. بنابر پیش‌بینی این سازمان، هوای بیشتر نقاط کشور از فردا صاف، نیمه ابری همراه با کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود. برای ابتدای هفته آینده نیز هوا در این وضعیت باقی خواهد ماند و دمای آن نیز تغییر قابل توجهی نخواهد کرد.

باران پراکنده در شمال کشور

براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، هوای استان‌های شمالی کشور برای امروز و فردا همراه با کاهش ابر خواهد بود. برای ابتدای هفته آینده نیز هوایی صاف همراه با افزایش ابر و گاه با باران پراکنده پیش‌بینی شده است.

به گزارش این سازمان، دمای‌هوای سواحل شمالی کشور تغییر محسوسی نخواهد داشت و استان گیلان با حداکثر دمای 11 درجه و حداقل دمای 6 درجه و استان مازندران با حداکثر دمای 12 درجه و حداقل دمای 7 درجه در ابتدای هفته آینده مواجه خواهد بود.

هوایی صاف و کمی ابری برای مرکز کشور

استان‌های مرکزی کشور نیز در اواخر هفته و اوایل هفته آینده شاهد پدیده‌ای خاص نخواهند بود. در ابتدای هفته آینده آسمان در بیشتر استان‌ها صاف با کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 96621

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز