مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۱
۰ نفر

سیاست‌های کلی تئاتر بانوان با ارائه منشوری در نخستین همایش «زن در آیینه نمایش» توسط اعظم بروجردی دبیر هشتمین جشنواره سراسری تئاتر بانوان مطرح شد

اعظم بروجردی دبیر جشنواره در نخستین همایش زن در آیینه نمایش، منشور جشنواره تئاتر بانوان را که سیاست‌های کلی این جشنواره را ترسیم می‌کند ارائه داد. این منشور در قالب 10 بند تنظیم و برنامه‌ها و افق‌های آینده جشنواره را برای دوره‌های بعد ترسیم کرده است.

بروجردی در این همایش عنوان کرد: این منشور، ماهیت جشنواره را مشخص خواهد کرد و در آینده تغییرات مدیران و دبیر جشنواره، سیاست‌های تئاتر بانوان را دچار تغییر نخواهد کرد.  وی درباره بخش پژوهشی جشنواره نیز گفت: پژوهش نخستین گام برای رسیدن به اهداف عالی است؛ 

از همین رو گام نخستین همایش زن در آیینه نمایش را در جشنواره هشتم برداشتیم و خوشحالیم که در نخستین گام با بهترین پژوهش‌ها مواجه شدیم.بروجردی در پایان اظهار کرد: تئاتر بانوان در زمینه‌های نظری دچار فقر و سردرگمی‌هایی است که سعی داریم به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با کمک پژوهشگران آن‌را مرتفع سازیم.

در ادامه همایش زن در آیینه نمایش که در پنجمین روز برگزاری هشتمین جشنواره سراسری تئاتر بانوان، در سالن کنفرانس مجموعه تئاترشهر برگزار شد، هنرمندان و پژوهشگرانی چون جواد انصافی، محبوبه نصیرفر، بهزاد صدیقی، جهانشیر یاراحمدی، منوچهر اکبرلو، مرجان موسوی کوشا و رسول نظرزاده، با حضور جمعی از هنرمندان و تنی چند از اصحاب رسانه به ایراد سخنرانی پرداختند.

هشتمین جشنواره سراسری تئاتر بانوان به همت مدیریت هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با مشارکت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 3 سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تا 7 آذرماه در6 تالار و 4 فرهنگسرای تهران ادامه دارد.

کد خبر 96138

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز