به گزارش همشهری آنلاین، یکی از بسترهای مهم و پایدار برای این رسانهها، پلتفرم روبیکا بود که در طول مدت جنگ و افزایش کاربرانِ این سکو، توانست با حفظ پایداری و کیفیت اپلیکیشن خود، به فضایی مطمئن برای رسانه ها و مردم، برای نشر و بازدید اخبار روز تبدیل شود.
رسانههای قدیمی مثل «خبر فوری» یا «آخرین خبر» که بیشتر به پایگاههای خبری با محوریت «شبکه اجتماعی» معروفند و از پیشتر نیز مورد استقبال کاربران روبیکا بودهاند، توانستند بنا به نیازهای جامعه در روزهای گذشته، بهطور میانگین بیش از ۴۰درصد افزایش دنبالکننده و بازدید داشته باشند.
تقریبا تمام خبرگزاریها، پایگاههای خبری و رسانههای جمعی ایرانی در روبیکا حضور داشتند و تداوم و استمرار فعالیت آنها در روزهای پیشین، نشان از اهمیت و استقبال کاربران از رسانهها در سوپراپلیکیشن روبیکا دارد.
گفتنی است برخی رسانهها و چهرههای تاثیرگذار در حوزههای اجتماعی و فناوری نیز، به تولید ویژهبرنامههای خبری در روبیکا روی آوردند و رسانههای معتبر و نامآشنای دیگری همچون «دیجیاتو» که پیشتر در روبیکا حضور نداشتند، در این پیامرسان فعالیت خود را آغاز و با استقبال بینظیری از سمت مخاطبین روبرو شدند.
سوپراپلیکیشن روبیکا، این روزها با همراهی بیش از ۳۶ میلیون کاربر فعال روزانه، بستری منحصر بهفرد را برای رسانههای عمومی بهوجود آورده تا بتوانند سرمایههای ذاتی خود که همان جامعهی مخاطبین هستند را، بیش از پیش تقویت کنند.
نظر شما