همشهری آنلاین: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار نخست وزیر کویت مهمترین عنوان مطبوعات ایران در روز 2 اذر را به خود اختصاص داد.

اطلاعات با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار نخست وزیر کویت، تیتر زد: باید خلاف خواست دشمنان و بر اساس مصالح خود تصمیم بگیریم.[دیدار نخست وزیر کویت با رهبر معظم انقلاب اسلامی]

کیهان نیز بیانات مقام معظم رهبری در دیدار نخست وزیر کویت را برای موضوع خبر اول خود برگزید و تیتر زد: کشور‌های اسلامی باید در سیاست‌های جهانی تاثیر گذار باشند.

جام جم به نقل از مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح تیتر زد: نمایشگاه دادیم؛ پتروشیمی گرفتیم.

رسالت با اشاره به انتقاد شدید سرپرست حجاج ایرانی از منتقدین همصدا با رسانه‌های معاند، تیتر زد: ری شهری: چرا با دشمن همصدا می‌شوید.

سیاست روز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار نخست وزیر کویت، تیتر زد: کشورهای اسلامی باید جایگاه بهتری در سیاست جهانی داشته باشند.

ایران با اشاره به جنگ روانی و تلاش سازمان یافته علیه اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها، تیتر زد: مخالفان دولت سوار بر موج ایجاد هراس.

اعتماد عکس اول خود را به وزیر سابق کشور اختصاص داد و تیتر زد: پایان زندگی پر ماجرای کردان.[علی کردان به دیار باقی شتافت]

عصر اقتصاد تیتر زد: واگذاری هدفمند کردن یارانه‌ها به تامین اجتماعی.

جهان صنعت با اشاره به پیش بینی رئیس انجمن انبوه سازان تیتر زد: سونامی قیمت مسکن می‌رسد.

صبح اقتصاد تیتر زد: استقبال کویت از واردات ایرانی.

آقتاب یزد با اشاره به هشدار یک مدرس دانشگاه، تیتر زد: دفن 24 هزار میلیارد دلار به خاطر استخراج غلط نفت.

فرهیختگان با مطرح کردن این پرسش که وعده بهمنی تا آخر سال محقق می‌شود، تیتر زد: تورم تک رقمی.

ایران ورزشی با اشاره به باخت یک بر صفر تیم ملی ایران برابر اردن تیتر زد: کشته از ترس.[شکست تیم ملی فوتبال ایران در برابر اردن]

کد خبر 95930

پر بیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز