همشهری آنلاین: تیم کیک بوکسینگ کشورمان در مسابقات جهانی اسپانیا 5 طلا ، 4نقره و 3 برنز کسب کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، در این مسابقات که با حضور 1 هزار و 500 ورزشکار از 35 کشور جهان از جمله  آلمان، آمریکا، کانادا، بوسنی، فرانسه، اوکراین، انگلیس، ولز، هلند، یونان، مالزی، سودان، اسلواکی، اسپانیا، ایران، سوئیس، برزیل، سوئد، کوزوو، مونته نگروو برگزارشد، عباس شیبک و مهرشاد منجزی در سبک فول کنتاکت به ترتیب با غلبه بر حریفانی از آمریکا و انگلیس طلایی شدند.

همچنین حمیدرضا ولیخانی، منصور نوروزی و سید مجتبی حسینی در سبک کیک بوکسینگ در اوزان مختلف به ترتیب با پیروزی برابرحریفانی از آلمان و کوزوو طلا گرفتند.

گودرز گودرزی، جواد جعفری و مهران چریکی نیز درسبک تای بوکسینگ و علیرضا جوادی در سبک کیک بوکسینگ در اوزان مختلف به نشان نقره دست یافتند.

بنا بر این گزارش، داود احمدی در سبک لایت کنتاکت و امید جشان زاده در سبک فول کنتاکت و علی کمیش نژاد در کیک بوکسینگ به سه مدال برنز رسیدند .

اعضای تیم 15 نفره ایران در این مسابقات را منصور نوروزی ویری ، مجید غفاری ، حمید
رضا ولیخانی، سید نصرالله گنجعلیخانی، گودرز گودرزی بختیاروند، محمد حسن نظری، سید سعید میرمحمدی، عباس شکیب، سید مجتبی حسینی، جواد جعفری، علی کمیش نژاد، مهران چریکی، ناصرشهرکی، امیدجشان زاده و علیرضا جوادی کوچک سرایی تشکیل می‌دادند.

کد خبر 94433

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز