شنبه ۹ آبان ۱۳۸۸ - ۱۸:۳۲
۰ نفر

واشنگتن: پیرزنی که از شدت علاقه به همسرش نمی‌‌خواست جسد او را به خاک بسپارد، جنازه شوهرش را پس از فوت وی در فریزر گذاشت.

این زن 87 ساله هنگام فوت شوهرش بر بالین او حضور داشت و پس از مدتی تصمیم گرفت از دفن جنازه وی خودداری کند؛ به همین دلیل موضوع فوت او را با هیچ‌کس در میان نگذاشت و جسد را به فریزر خانه‌اش انتقال داد.

او نزدیک به یک دهه با جنازه فریز شده همسرش زندگی کرد تا اینکه سرانجام خودش هم بر اثر کهولت سن و در تنهایی کامل از دنیا رفت. همسایگان که از غیبت این پیرزن تعجب کرده بودند، موضوع را با پلیس در میان گذاشتند و به این ترتیب پرده از راز این زن  برداشته شد.

اینترنت 40 ساله

لندن: اینترنت به تازگی تولد 40 سالگی‌اش را جشن گرفته است. این در حالی است که 40 سال پیش زمانی که اینترنت راه‌اندازی شد عده زیادی این ایده را بیهوده توصیف کرده و معتقد بودند که اینترنت کنترل شخصی بر رایانه را از بین می‌برد اما با گذشت زمان دسترسی به اینترنت به یکی از شاخصه‌های توسعه‌یافتگی کشور‌ها تبدیل شد.

از سوی دیگر هرچند دسترسی به اینترنت در مراحل نخست هزینه‌بر بود اما رفته رفته هزینه دسترسی به اینترنت کمتر شد. با این حال هنوز در برخی کشور‌ها هزینه دسترسی به اینترنت چند برابر سایر کشور‌هاست.

به گفته کارشناسان، یکی از نقاط ضعف اینترنت اشغال شدن تلفن در زمان استفاده از اینترنت بود که این مشکل نیز از بین رفت. گفتنی است در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی به منظور افزایش سرعت اینترنت انجام شده است.

مکانیک شیاد

مکزیکوسیتی: مکانیکی که خودرو‌های پارک شده را هدف کلاهبرداری‌هایش قرار داده بود به دام پلیس افتاد. با آنکه این مرد 41 ساله در حرفه خود تبحر زیادی داشت اما  مشتریان زیادی نداشت.

بنابراین به شیوه‌‌ای برای کلاهبرداری روی آورد که طی آن خودرو‌های پارک شده در گوشه خیابان را که صاحبان آنها برای مدتی حضور نداشتند ، شناسایی می‌کرد و با دستکاری این خودرو‌ها کاری می‌کرد که هنگام استارت زدن روشن نشوند. سپس تا سر رسیدن مالک خودرو منتظر می‌ماند و زمانی که راننده نمی‌توانست خودرو را روشن کند، او خودش را مکانیک معرفی کرده و به راننده کمک می‌کرد تا خودرو‌اش را روشن کند.

به این ترتیب پول زیادی از این راه به جیب زد اما یک روز در حالی که موتور خودروی دیگری را دستکاری می‌کرد، توسط پلیس دستگیر شد و به جرم خودش اعتراف کرد.

تصادف برای ابراز نارضایتی

پنسیلوانیا: مردی که برای خرید یک خودرو به یک نمایشگاه خودرو رفته بود برای نشان دادن نارضایتی‌اش دست به اقدام جالبی زد. این مرد جوان خودرو را برای امتحان رانندگی امانت گرفت و بیشتر از یک ساعت در خیابان‌های شهر با آن رانندگی کرد اما در بین راه متوجه شد که خودرو از نظر فنی کیفیت خوبی ندارد و با مراجعه به یک مکانیک در این مورد اطمینان حاصل کرد اما به جای اینکه به نمایشگاه بازگردد و بگوید که از نظر فنی خودرو مورد تاییدش نیست، در نزدیکی نمایشگاه یک تصادف شدید ترتیب داد.

او درحالی که همه کارکنان نمایشگاه منتظر بودند خودرو را به حیاط نمایشگاه بازگرداند،‌این خودرو را به یک آهن‌پاره تبدیل کرد. این جوان با سرعت زیادی خودرو را به گاردریل‌های جلوی نمایشگاه کوبید. او به پلیس گفت دلیل این اقدامش این بوده که به صاحب نمایشگاه نشان دهد،‌نباید خودروی ناسالم را برای خرید به مشتری پیشنهاد کند.

کد خبر 94132

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز