همشهری آنلاین: شماره دسامبر مجله اسکوایر را جلوی یک وب‌کم نگهدارید

و  تصویر روی جلد مجله روی مونیتور  جان پیدا می‌کند و حروف روی جلد به پرواز در می‌آیند.

مجله را جابجا و کج و راست کنید،‌ و این انیمیشن هم روی هم‌زمان روی اسکرین تکان می‌خورد.

 به گزارش آسوشیتدپرس تصویر رابرت داونی جونیور از صفحه روی مونیتور مجله به صورت سه‌بعدی پدیدار می‌شود، سبک نیمه ‌ابداعی از آخزین تجربه فن‌آوری پیشرفته اسکوایر برای حفظ مجله‌های چاپی در مقابل هجوم بی‌امان دیجیتال را ارائه می‌کند.[دوربین اینترنتی سه‌بعدی]

سردبیران ارشد اسکوایر به وضوح از این فن‌آوری جدید که آن را "واقعیت تشدیدشده" نامیده‌اند، شادمان هستند.

دیوید کورکوریتو، مدیر هنری مجله می‌گوید: "احساسی مانند اولین باری که غارنشینی آتش را می‌‌بیند، پیدا کردم."

ایجاد انیمیشن در باکسی درست زیر تصویر روی جلد داونی جونیور صورت می‌گیرد که شبیه یک پازل کلمات متقاطع است و کمی در جای نادرست به نظرمی‌رسد. این مجله حدود نیم‌دوجین از باکس‌ها را درون این شماره مجله چاپ کردهاست که هر کدام یک تصویر تعاملی جداگانه به علاوه چند آگهی را ایجاد می‌کنند.

 این شماره از  16 نوامبر در آمریکا منتشر خواهد شد.

در زمانه عسرت صنعت چاپ مجله،‌ نتیجه‌‌گیری‌های مختلفی از این تلاش‌های اسکوایر برای ابداع می‌توان انجام داد: ممکن است این آینده مجلات چاپی باشد یا تنها آخرین تلاش مایوسانه رسانه‌ای در حال مرگ  برای جلب توجه در زمانه‌ای که اینترنت بیشتر وفت افراد را می‌‌بلعد.

در حالیکه وب درصدی از دلارهای آگهی‌ها و خوانندگان را از نشریات چاپی را به سوی خود می‌کشد،‌ ناشران تلاش‌های گوناگونی انجام داده‌اند تا توان بیشتری را به این رسانه ببخشند.

شرکت تایم مجله‌های شخصی‌شده را که به خوانندگان امکان مخلوط کردن و تطبیق دادن بخش‌ها از هشت موضوع متفاوت را می‌دهد،‌امتحان کرده است.

اینترتیتمنت ویکلی یک اسکرین ویدئویی در برخی از نسخه‌های شماره پاییزش که به مرور برنامه‌های تلویزیونی فصل بعد اختصاص داشت، قرار داد. سال گذشته اسکوایر روی جلد شماره هفتاد و  پنجاهمین ساگرد انتشارش را با جوهر الکترونیکی دیجیتال به صورت انیمیشن درآورد و از همان موادی استفاده کرد که دستگاه الکترونیکی کتاب‌خوان کیندل آمازون از آن استفاده می‌کند. [جهش در دنیای کاغذهای الکترونیکی]

کد خبر 93999

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز