شنبه ۲ آبان ۱۳۸۸ - ۱۹:۴۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: هفتمین آلبوم موسیقی سعید خوانساری، خواننده با نام «یکی مثل من، یکی مثل تو» با آهنگسازی وتنظیم بهنام خدارحمی به بازار موسیقی عرضه شده است

در این آلبوم 11 ترانه قرار دارد که عمده آنها در فضای موسیقی پاپ و البته عامیانه قرار دارد.
این اثر در مقایسه با کارهای گذشته خوانساری از کیفیت کمتری برخوردار است و می‌توان آن را درزمره کارهای نه چندان قوی وی به شمار آورد.

سعید خوانساری سال 1339 در استان لرستان متولد شد. وی از همان اوان کودکی صدای خوشی داشت و در کلاس پنجم ابتدایی به سمت خواندن سرودها و نیز قرآن و اذان ومناجات کشیده شد. وهمین صدای خوش سبب شد تا چند باری به اردوگاه رامسر اعزام شود.

خوانساری که به عنوان کارشناس بخش اعزام داشنجویان در اداره بورس وزارت علوم است، از سال‌های ابتدایی دهه 60 با حضور در کلاس درس ردیف‌های آقای صادقی به مدت 7 سال با دقایق و ظرایف ردیف آوازی آشنا شد. وی از سال‌های پایانی دهه 60 به عنوان خواننده به صدا و سیما معرفی شد و مدت 20 سال است که در برنامه‌های مختلف این رسانه به عنوان خواننده همکاری دارد.

نخستین کار تلویزیونی خوانساری با زنده‌یاد حسین فرهاد‌پور، نوازنده قیچک و‌آهنگساز بود با عنوان آذرستان و سپس چند کار محلی لری با فرج علیپور را اجرا کرد.

از خوانساری تا کنون 8 آلبوم در ژانرهای مختلف موسیقی به بازار موسیقی عرضه شده است که دو عنوان از این آلبوم‌ها در نمونه موسیقی مذهبی و مداحی قرار دارد.

علاوه بر این وی با گروه‌های مختلف اجراهایی در چند کشور اروپایی و‌آسیایی داشته است که از جمله آنها می‌توان به اجرا درایتالیا، مسکو،ترکیه، و بلاروس بوده است.

آخرین کار خوانساری«یکی مثل من، یکی مثل تو» است که در گونه موسیقی پاپ توسط بهنام خدارحمی تنظیم و اجرا شده است.

خوانساری در ژانر موسیقی عامیانه‌ ایران صاحب استعداد است و بهترین کارهای وی را باید در این گونه موسیقایی دسته‌بندی کرد.

کد خبر 93584

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز