شنبه ۴ آذر ۱۳۸۵ - ۱۶:۴۵
۰ نفر

سردار محمد کوثری*: چون قصد ما اسلام است باید هر جوانی یک نیرو باشد برای دفاع از اسلام و همه مردم و هر کس در هر شغلی که هست مهیا باشد برای جلوگیری از کفر و الحاد و هجوم بیگانگان. حضرت امام خمینی‌ره-25/1/1364

این روزها دائماً می‌بینیم که استکبار جهانی به‌سرکردگی آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‌الملل با پیشرفت‌های علمی و فرهنگی و نظامی کشور ما به انحاء مختلف در مجامع بین‌المللی مخالفت می‌کنند و نمی‌گذارند حتی به صورت قانونی و بین‌المللی پیش برود.

البته این بهانه‌گیری‌ها و مخالفت‌ها مختص امروز و دیروز نیست بلکه از فردای پیروزی انقلاب اسلامی شروع شد و به لطف خداوند بزرگ و درایت و آینده‌نگری‌های حضرت امام که در روز پنجم آذر 58 فرمان تشکیل ارتش 20 میلیونی به نام بسیج مستضعفین را که برخاسته از بطن اسلام ناب محمدی می‌باشد اعلام و صادر نمودند.

بحمدلله از همان روز جوانان تربیت شده این مکتب رهایی بخش لبیک گفتند و در همه صحنه‌هایی که دشمن برای براندازی و یا انحراف انقلاب اسلامی توطئه نمود با تفکر بسیجی یعنی ایثار، فداکاری، ایستادگی، خودباوری و دشمن ستیزی و معنویت با بصیرت کامل حاضر شدند.

آنها نه تنها توطئه‌ها را خنثی نمودند بلکه با اعمال و رفتار حسنه خود نشان دادند که اگر جوان مسلمان و آزاده، هوشیار و آگاه و گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشد می‌ایستد  و از هیچ خطری و دشمن به‌ظاهر قدرتمندی ترس به خود راه نمی‌دهد.

بسیجی در عمل نشان می‌دهد و اعلام می‌کند که ما می‌توانیم همان طور که در 8 سال دفاع مقدس در بعد نظامی و بعد از دفاع مقدس در سازندگی و همزمان در ابعاد علمی، مدیریتی و نظامی و ... نشان داد.

لذا برای ادامه پیشرفت آن هم با سرعت زیادتر و پرشتاب‌تر اما با دقت و هوشیاری بالا حتماً به کلام امام(ره) بسنده و عمل کنیم که فرمودند: «اگر بر کشوری ندای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد چشم طمع دشمنان و جهان‌خواران از آن دور خواهد شد و الا هر لحظه باید منتظر حادثه باشیم، بسیج باید مثل گذشته و با قدرت و اطمینان خاطر به کار خود ادامه دهد.»

* رئیس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح

کد خبر 9353

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز