همشهری آنلاین: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار هزاران نفر از بانوان قرآن پژوه مهمترین خبری بود که مطبوعات ایران برای تیتر اول خود برگزیدند.

اطلاعات   با اشاره به اظهارات رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از بانوان قرآن پژوه، تیتر زد: پایه و اساس علوم انسانی را باید در قرآن جستجو کرد.[دیدار هزاران بانوی قرآن پژوه با مقام معظم رهبری]

کیهان نیز بیانات مقام معظم رهبری در دیدار بانوان قرآن پژوه را برای موضوع خبر اول خود برگزید وتیتر زد: پایه‌های علوم انسانی در دانشگاه‌ها باید بر قرآن استوار شود.

رسالت به نقل رهبر معظم انقلاب تیتر زد: مبنای علوم انسانی غرب متعارض با قرآن و دین است.

جام جم با اختصاص عکس اول خود به شهر تهران، تیتر زد: آمادگی پایتخت برای مقابله با زلزله احتمالی.[آغاز مانور مدیریت بحران در تهران]

ایران با اشاره به اظهارات محمد رویانیان رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و مصرف سوخت، تیتر زد: یک سال فرصت برای ساخت خودروی کم مصرف.

همبستگی با اشاره به تصویب ماده 4 لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها در مجلس، تیتر زد: حذف یارانه‌ةای گندم، برنج، روغن، شیر و شکر، تا پایان برنامه پنجم و افزایش تدریجی قیمت آن‌ها.[حذف یارانه آب، نان و کالاهای اساسی]

آفتاب یزد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار هزاران بانوی قرآن پژوه تیتر زد: پایه و اساس علوم انسانی را باید در قرآن جستجو کرد.عصر اقتصاد تیتر زد: افزایش سرمایه بانک مرکزی به 20 تریلیون ریال.

اعتماد با اشاره به اظهارات کارشناسان درباره علت تصویب لایحه هدفمند کردن یارانه‌هاف تیتر زد: تلاش مجلس برای کنترل برنامه‌های اقتصادی دولت.

جهان صنعت با اشاره به اظهارات یکی از اساتید اقتصاد دانشگاه تیتر زد: چه نیرویی واردات را حمایت می‌کند.

صبح اقتصاد به نقل از رئیس سازمان توسعه و تجارت ایران تیتر زد: رشد 140 درصدی صدرات غیر نفتی.

کد خبر 93352

پر بیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز