مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۷ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
۰ نفر

قارچ تنها ماده‌ی غذایی گیاهی است که بیشترین مقدار ویتامین D را در خود دارد.

ویتامین  d

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سابقه استفاده از قارچ برای محافظت در برابر انواع بیماری‌های عفونی به هزاران سال قبل برمی‌گردد. قارچ دارای چندین ماده مغذی کلیدی از جمله سلنیوم، ویتامین D و B۶ است که سلامت سیستم ایمنی را تقویت می‌کنند.

سیستم ایمنی بدن برای دفع باکتری‌ها و ویروس‌ها به ویتامین D نیاز دارد. قارچ تنها ماده‌ی غذایی گیاهی است که بیشترین مقدار ویتامین D را در خود دارد و به همین دلیل، یک گزینه‌ عالی به‌عنوان منبع ویتامین D برای گیاهخواران به شمار می‌رود.

کد خبر 930542

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha