به گفته مدیرعامل سابق راه‌آهن از ابتدای حضور مدیرعامل جدید، نصف ظرفیت بلیت ها از فروش اینترنتی کم و به آژانس‌ها اختصاص داده‌ شد.

روش کنسلی بلیط قطار

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سید میعاد صالحی مدیرعامل سابق شرکت راه‌آهن در یادداشت کوتاهی نوشت: «سرکار خانم صادق مالواجرد لطفا با مردم صادق باشید. ربط دادن مشکل کمبود بلیط قطار ایام نوروز به ربات‌های شب‌کار، از ناآگاهی ست یا ناصادق بودن؟ از ابتدای حضور مدیرعامل منصوبتان در راه‌آهن، نصف ظرفیت بلیط‌ها را از فروش اینترنتی (مردم) کم نموده و به آژانسها (تور و...) اختصاص داده‌اید».

این اظهارنظر صالحی در حالی صورت گرفته است که پیش‌فروش‌های اخیر بلیت قطار، با کمبود بلیت و نارضایتی مسافران همراه بوده است.

به گفته مسافران، فروش ترکیبی (اینترنتی و حضوری) بلیت‌های مسافری که از سال گذشته اجرا شده است، تهیه بلیت را برای آن‌ها دشوار کرده و عملا آن‌ها به بلیت مقرون به صرفه خود نمی‌رسند.

این موضوع در صورتی اتفاق افتاده که در کسری از دقیقه اول ارائه بلیت قطارهای مسافری اسفندماه، مسافران با پیغام متعدد «تکمیل ظرفیت» یا «تمام شد» برای بلیت‌های کمی اقتصادی‌تر (زیر ۱ میلیون تومان) روبرو شده بودند.

در مورد بلیت‌های قطار نوروز نیز گفته می‌شود ۳۲ میلیون تقاضا برای سفر با قطار در آستانه نوروز وجود دارد که فقط دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر (حدود پنج درصد) موفق به خرید بلیت شده‌اند و این یعنی حدود ۳۰ میلیون نفر از خرید بلیت جا مانده‌اند.

کد خبر 930493
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۱۲/۱۹
    0 0
    من بلیط قطار تهران قزوین میخواستم ۲۶ عدد موجود بود برای اطمینان به تعطیلات مراجعه کردم مسئول مربوطه با مشاهده بلیط‌ها به بهانه ای به کامپیوتر دیگری مراجعه کرد وقتی برگشت گفت اه صفر شده !!!!!