بلیت قطار‌های مسافری حدفاصل تاریخ‌های 16 آبان تا 15 آذر ماه سال‌جاری از ساعت 8:30 یکشنبه 26 مهر ماه به‌طور یکپارچه و یکسان از طریق دفاتر فروش و سایت اینترنتی شرکت رجا آغاز می‌شود.

رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت قطارهای مسافری رجا با اعلام این خبر افزود: بعد از موفقیت‌آمیز بودن مراحل قبلی فروش بلیت قطار که به‌طور همزمان و یکسان از طریق آژانس‌ها و سیستم اینترنتی شرکت قطارهای مسافری رجا (www.raja.ir) انجام شد، فروش مرحله دوم از برنامه پاییزه قطارهای مسافری نیز به همین صورت انجام می‌شود.
ناصر بختیاری گفت: این اقدام در راستای افزایش تقاضای خرید اینترنتی بلیت قطار و برای سهولت دسترسی هموطنان به بلیت صورت گرفته است.

وی تأکید کرد: از این پس هرگونه موجودی بلیتی که در تمامی نمایندگی‌های فروش در سراسر کشور وجود داشته باشد در سیستم اینترنتی فروش نیز قابل مشاهده است.
بختیاری اضافه کرد: شرایط و چگونگی خرید بلیت قطار در سیستم یکپارچه فروش بلیت قطار از طریق اینترنت و آژانس‌ها کماکان مانند گذشته بوده و هیچگونه تغییری در آن ایجاد نشده است.

مدیرعامل شرکت رجا خاطرنشان کرد: پیش از این تنها 30‌درصد از کل سهمیه بلیت قطارها از طریق اینترنت به فروش می‌رسید.وی افزود: فروش بلیت قطارهای بین‌المللی حدفاصل تاریخ‌های اعلام شده فوق نیز ساعت 8:30 روز سه‌شنبه 28 مهر ماه سال‌جاری از طریق تمامی دفاتر فروش بلیت قطار در سراسر کشور آغاز می‌شود.

کد خبر 92834

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز