دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۸۸ - ۰۸:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: رونالدینیو از باخت میلان ممانعت کرد.

رقابت‌های فوتبال باشگاهی دسته اول ایتالیا در هفته هفتم آن، روز شنبه (11 مهر) با برگزاری دو بازی آغاز شد. در یکی از این بازی‌های باری و کاتانیا کالچو بدون گل به کار خود پایان دادند و در دیدار دیگر، اینتر میلان با نتیجه 2 بر 1 اودینزه کالچو را از پیش رو برداشت. در این بازی ابتدا اینتر در دقیقه 22 توسط استانکوویچ پیش افتاد، ‌اما دی‌ناتاله در دقیقه 27 بازی را به تساوی کشاند. این دیدار مساوی پیش می‌رفت تا این که وسلی اشنایدر در دقیقه 92 پیروزی را برای اینتر به ارمغان آورد.

 بقیه بازی‌ها نیز در روز یکشنبه پیگیری شد. در این روز میلان میهمان آتالانتا برگامو بود. میلان در این دیدار با گلی که در دقیقه بیستم بازی دریافت کرد از میزبان خود عقب افتاد که رونالدینیو با گل دقیقه 84 خود، تیمش را از یک شکست حتمی نجات داد. در بازی دیگر این روز، بولونیا با نتیجه 1 بر 3 مغلوب جنوا شد. کالیاری کالچو 1 بر 2 به کیه‌وو ورونا باخت. دیدار دو تیم فیورنتینا و لاتزیورم بدون گل مساوی تمام شد. رم در مقابل ناپل به برتری 2 بر 1 رسید. هردو گل‌ رم را توتی در دقایق 36 و 63 به ثمر رساند. سمپدوریا به تساوی 1 بر 1 با پارما رضایت داد تا صدرجدول به اینتر برسد. سیه‌نا و لیوورنو نیز به تساوی بدون گل رسیدند و در آخرین دیدار این هفته، یوونتوس تورین میهمان پالرمو بود که با دو گل از این تیم شکست خورد و از کورس قهرمانی عقب ماند.

در جدول رده‌بندی سری A، هم‌اکنون اینتر میلان و سمپدوریا با 16 امتیاز و به ترتیب با تفاضل گل مثبت 9 و مثبت 6 در جایگاه اول و دوم هستند، یوونتوس و فیورنتینا نیز با 14 امتیاز و تفاضل گل 5 و 3 در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌اند. جنوا نیز با 13 امتیاز در تعقیب این تیم‌ها است.

کد خبر 92039

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز