یکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران با پیروزی بر کره جنوبی ضمن راهیابی به فینال مسابقات، بر کلکسیون بردهای خود در مقابل تیم‌های قدرتمند والبیال جهان افزود.

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه مسابقات قهرمانی آسیا در فیلپین، تیم ملی والیبال ایران با پیروزی 3 بر 2 مقابل تیم قدرتمند کره جنوبی به فینال این مسابقات راه یافت

والیبالیست‌های ایرانی ست‌های اول و سوم را با نتایج (26-24) و ( 28-26) واگذار کردند و موفق شدند در گیم‌های دوم و چهارم با نتایج (25-20) و (25-17) به برتری دست یابند و دیدار به ست پنجم کشیده شد.

 در ست پنجم علیرقم اینکه دو تیم به موازات هم امتیاز می‌گرفتند اما کوبندگی والبالیست‌های ایرانی در ست چهارم بر قدرت روحی آنها افزوده بود و نحوه بازی دو تیم نشام می‌داد که بازیکنان کره‌ای امید چندانی به پیروزی ندارند. این ست نیز سرانجام با نتیجه 15 بر 11 به سود بازیکنان تیم ملی ایران تمام شد. ایران با این پیروزی به فینال این مسابقات راه یافت.

تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات بر تیم‌های کره جنوبی و چین به عنوان قدرت‌های مهم والیبال آسیا غلبه کرده است و اگر در دیدار دیگر نیمه نهایی که بین چین و ژاپن برگزار می‌شود، ژاپنی‌ها پیروز شوند، آنگاه رقابت ملی‌پوشان ایران با قدرتمندان والیبال آسیا تکمیل خواهد شد.

مسابقه فینال این دوره از رقابت‌ها روز دوشنبه بین ایران و برنده چین و ژاپن برگزار خواهد شد.

کد خبر 91968

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز