همشهری آنلاین: وزیر کشور با قدردانی از نیروهای اطلاعاتی و امنیتی گفت: تمام عوامل ترورهای اخیر سنندج دستگیر شدند و یا به هلاکت رسیدند

به گزارش ایسنا، مصطفی محمد نجار ظهر دوشنبه در حاشیه مراسم هفته دفاع مقدس در وزارت کشور با اشاره به سفر هفته گذشته هیأت امنیتی و اطلاعاتی به استان کردستان برای پی‌گیری مسائل حوادث تروریستی اخیر در سنندج، اظهارکرد: با همت سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای امنیتی و انتظامی تمام عوامل این حوادث تروریستی دستگیر شدند و یا به هلاکت رسیدند.

وی با بیان این که عاملان حوادث عده‌ای عناصر افراطی وهابی بودند، گفت: این تروریست‌ها از وهابیون افراطی و مرتبط با برخی سرویس‌های بیگانه در خارج از کشور بوده‌اند و مأموریت داشتند با ترورهای هدفمند و ایجاد ناامنی، میان برادران شیعه و سنی اختلاف‌افکنی کنند.

وزیر کشور هم‌چنین با اشاره به حمایت دستگاههای بیگانه از این عناصر افراطی، خطاب به مردم تأکید کرد: باید با هوشیاری کامل حرکات دشمنان مردم و نظام جمهوری اسلامی را شناسایی و خنثی کرد.

وی تأکید کرد: نیروهای اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی در مقابل این توطئه‌ها در هوشیاری کامل به سر می‌برند و با کوچکترین حرکتی که مخل امنیت و آرامش مردم در کشور باشد با جدیت و قاطعیت برخورد خواهند کرد.

بر اساس این گزارش در پی تشکیل کمیته امنیتی شورای توسعه پایدار غرب کشور به ریاست وزیر کشور و با حضور مسئولان بلندپایه امنیتی و اطلاعاتی در پنج‌شنبه هفته گذشته و پی‌گیری‌های جدی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، روز یکشنبه عوامل اصلی ترورهای اخیر سنندج شناسایی و در عملیاتی غافگیرانه دستگیر شدند و به هلاکت رسیدند.

از این گروه تروریستی مقادیری سلاح جنگی و مهمات کشف و ضبط شد.

کد خبر 91452

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز