مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۵ مهر ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۲
۰ نفر

گروه شهری: رتبه‌بندی مالی شهرداری تهران با ورود حسابرسان بین‌المللی آغاز شد.

به گزارش همشهری،  یک گروه کارشناسی و حسابرسی بین‌المللی از یک شرکت اروپایی به‌منظور رتبه‌بندی مالی شهرداری تهران وارد کشور شده است.به گفته حسین محمد پورزرندی، معاون مالی و اداری شهرداری تهران،  این شرکت اروپایی پس از ارزیابی شهرداری تهران رتبه‌بندی مالی به آن اعطا خواهد کرد.

بنابراین گزارش، براساس رتبه‌ای که شهرداری تهران اخذ می‌کند می‌تواند از نهادهای مالی جهان وام و فاینانس دریافت کند.پورزرندی خاطرنشان کرد: با داشتن رتبه بین‌المللی به راحتی می‌توان با امضای شهردار از نهادهای مالی معتبر دنیا وام دریافت کرد.

وی اضافه کرد: تعداد سازمان‌ها و شرکت‌هایی که در داخل کشور دارای رتبه‌بندی بین‌المللی هستند اندک است بنابراین افتخار بزرگی برای شهردار تهران درحال رقم خوردن است.

پورزرندی تاکید کرد: با اخذ رتبه، توانمندی مالی شهرداری تهران افزایش می‌یابد و می‌تواند پروژه‌های بیشتری را در سطح شهر به اجرا در آورد.بنابراین گزارش،  ورود این تیم کارشناسی و حسابرسی در راستای قرارداد سال گذشته شهرداری تهران با یک شرکت اروپایی به‌منظور رتبه‌بندی از عملکرد شهرداری تهران است. این شرکت پیش از این اطلاعات خود را از طریق اظهارنامه و پرسشنامه‌هایی از شهرداری تهران کسب کرده بود.

کد خبر 91401

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز