پنجشنبه ۲ مهر ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال استقلال تهران در شروع هفته هشتم لیگ برتر، ابومسلم مشهد را گلباران کرد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال تهران در شروع هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر، عصر امروز (پنج‌شنبه) 2 مهر در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد به مصاف تیم ابومسلم خراسان رفت و توانست میزبان بحران‌زده خود را با نتیجه چهار بر صفر شکست دهد.

گل‌های تیم استقلال را فرهاد مجیدی (54)، آرش برهانی (64)، حسین کاظمی (68)، سیدمهدی سیدصالحی (90) و سیاوش اکبر پور (93) به ثمر رساندند.

در این بازی که با قضاوت یدا... جهانبازی از ساعت 15 آغاز شد تیم استقلال با ترکیب وحید طالب‌لو، حسین کاظمی، پژمان منتظری، هاشم بیگ‌زاده، مهدی امیرآبادی، هادی شکوری، فابیو جانواریو، خسرو حیدری، سیدمهدی سیدصالحی، فرهاد مجیدی و آرش برهانی به میدان رفت.

عبدالصمد مرفاوی سرمربی استقلال در نیمه دوم آرش برهانی، فرهاد مجیدی و فابیو جانواریو را به ترتیب به رضا عنایتی، رینالدو و سیاوش اکبرپور تعویض کرد. برهانی بلافاصله پس از به ثمر رسادن گل اول بازی تعویض شد که به شدت نسبت به این اقدام مرفاوی اعتراض کرد.

در این مسابقه آرش برهانی و هاشم بیگ‌زاده از تیم استقلال با گرفتن کارت زرد از داور مسابقه، سه اخطاره شده و بازی داربی مقابل پرسپولیس را از دست دادند.

برهانی در دقیقه 16 به دلیل تمارض به خطای پنالتی در محوطه جریمه تیم حریف و بیگ‌زاده در دقیقه 19 به دلیل خطا بر روی مهاجم ابومسلم از جهانبازی کارت زرد دریافت کردند.

این بازی در نیمه نخست با حملات بیشتر تیم استقلال که بیشتر از جناح راست خط دفاع حریف تدارک طراحی شد، همراه بود که ثمری برای این تیم نداشت. در مقابل تیم ابوسلم نیز در ضدحملات خطرناک ظاهر شد و در پنج دقیقه پایانی نیز بازیکنان این تیم با تسلط بیشتری بازی کردند و صاحب چندین موقعیت گلزنی روی دروازه استقلال شدند.

اما در نیمه دوم تیم ابومسلم شروع احساسی داشت و برخلاف این تیم، استقلال توانست با تغییراتی در نوع حملات به سمت دروازه حریف صاحب اولین گل بازی شود. در ادامه شاکله تیم ابومسلم با دریافت این گل از هم پاشید و آنها تا پایان مسابقه در فواصل مختلف چهارگل دیگر را از تیم میهمان دریافت کردند.


به گزارش ایسنا پس از این بازی تیم استقلال با 18 امتیاز، بالاتر از پیکان 16 امتیازی، به طور موقت صدرنشین جدول لیگ شد و ابومسلم همچنان با 4 امتیاز در رتبه شانزدهم باقی ماند.

همچنین در دومین بازی از هفته هشتم لیگ از ساعت 17:15 تیم‌های پاس و ذوب‌آهن در همدان به مصاف هم می‌روند. سایر مسابقات این هفته فردا (جمعه) در شهرهای مختلف برگزار می‌شود. 

کد خبر 91138

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز