چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محمد مایلی‌کهن را برای ارایه پاره‌ای توضیحات فراخواند.

به گزارش ایسنا، این نشست روز دوشنبه ششم مهر برگزار خواهد شد. این دعوت به دلیل عدم رعایت مفاد ماده 47 آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال است.

احضار حسین کعبی

حسین کعبی بازیکن تیم استیل آذین باید روز سه‌شنبه هفتم مهر برای ادای پاره‌ای توضیحات بابت برخورد زننده و رفتار غیر ورزشی در دیدار با استقلال تهران در محل کمیته انضباطی حضور یابد.

رسیدگی به شکایت مانوسی‌فر از ابراهیم اسدی

جلسه رسیدگی به دعوی علی‌اصفر مانوسی‌فر مبنی بر مطالبه وجه به طرفیت ابراهیم اسدی روز سه‌شنبه 28 مهر در کمیته انضباطی تشکیل خواهد شد.

باشگاه پیکان محکوم شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوبتال در پی شکایت علی‌اصغر مدیرروستا مربی سابق باشگاه پیکان، این باشگاه  را برای پرداخت مطالبه این مربی محکوم کرد و پیکان باید 150 میلیون تومان به مدیرروستا پرداخت کند.

نشست باشگاه استقلال اهواز

جلسه رسیدگی به دعوی باشگاه استقلال اهواز مبنی بر غیبت و ترک تیم از سوی امیر حسین یوسفی، در روز سه‌شنبه هفتم مهر در کمیته انضباطی برگزار می‌شود. حضور نماینده تام‌الاختیار مطلع باشگاه صنعت مس کرمان در این جلسه الزامی است.

سعید ستاری بازیکن آزاد اعلام شد

کمیته انضباطی اعلام کرد: سعید ستاری اعلام کرده که به مدت دو فصل در تیم تراکتورسازی قرارداد داشته است که با توجه به انقضا فصل گذشته، ‌مطالبات وی از سوی باشگاه پرداخت شده است و در این مورد پرونده‌ای تشکیل و تحت رسیدگی است.

ضمن آن که باشگاه از درج نام وی در فهرست سال جاری خودداری و مراتب به تایید سازمان لیگ اعلام شده است. باشگاه خواستار این شده که وی بازیکن آزاد اعلام شود و کمیته انضباطی با توجه به گواهی کمیته مسابقات نامبرده را بازیکن آزاد اعلام کرد.

باشگاه سپاهان محکوم شد

به دنبال شکایت فرهاد کاظمی از باشگاه سپاهان اصفهان برای عدم پرداخت دستمزدش در فصل 89 – 88 ، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برابر ماده 64 اساس‌نامه فدراسیون فوتبال رای خود را صادر کرد و این باشگاه به پرداخت 220 میلیون تومان به فرهاد کاظمی محکوم کرد.

احتمال محرومیت از میزبانی برای استقلال

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال را به پرداخت 20 میلیون ریال محکوم کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در رای خود آورده است:" با توجه به بروز تخلفات و خشونت غالب از سوی تماشاگران منتسب به تیم استقلال تهران در دیدار با تیم استیل آذین که قابل شناسایی نبودند، کمیته انضباطی برابر ماده 71 آیین‌نامه و بندهای ب و ج ماده 32 تیم استقلال تهرا ن را به توبیخ کتبی با درج در پرونده و پرداخت مبلغ بیست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌کند. ضمنا به باشگاه استقلال متذکر می‌شود در صورت بروز چنین خشونت‌هایی به ویژه در بازی شهرآورد، ‌محرومیت از حق میزبانی را به دنبال خواهد داشت.

با توجه به خشونت‌های متقابل برخی هواداران تیم استیل آذین و اظهارات کلمات تحریک‌آمیز از سوی آنها باشگاه استیل آذین نیز به توبیخ کتبی با درج در پرونده محکوم می شود. این باشگاه نیز باید ساماندهی دقیقی در سکوها داشته باشد تا مانع از بروز خشونت شود، در غیر این صورت با محرومیت تماشاگران مواجه می‌شود.

پرداخت پاداش نقدی برای علی کریمی

کمیته انضباطی همچنین از زحمات و رفتار خوب و پسندیده علی کریمی بازیکن استیل‌آذین در برخورد با تماشاگران و هواداران و عدم عکس‌العمل نسبت به توهین آنها، قدردانی کرده و با تشویق کتبی با درج در پرونده و مبلغ 30 میلیون ریال پاداش نقدی از وی تقدیر کرد.

کد خبر 91072

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز