مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۸۸ - ۲۰:۴۴
۰ نفر

حادثه‌خیز‌ترین معابر شهر تهران اعلام شد

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهر تهران گفت: اطلاعات ثبت شده در سیستم ثبت وقایع مرکز کنترل ترافیک نشان می‌دهد از اول مهر ماه 87 بیشترین تصادفات خسارتی در بزرگراه‌های رسالت و همت رخ داده است.

به گزارش سما، مسعود نعمت‌اللهی با بیان این مطلب افزود: براساس اطلاعات ثبت شده در سیستم ثبت وقایع مرکز کنترل ترافیک از مهرماه 87 تا 20 تیرماه سال‌جاری بیشترین تصادفات خسارتی بزرگراه‌های شهر تهران در بزرگراه‌های رسالت حد فاصل اسد آبادی تا ولیعصر، رسالت حد فاصل میدان آفریقا تا مدرس و همت حدفاصل کردستان تا عباسپور رخ داده است. وی ادامه داد: همچنین در این مدت بیشترین تصادفات خسارتی معابر شهر تهران در خیابان‌های دماوند، اسبدوانی، خاوران بلوار 35متری و خیابان آزادی محدوده خیابان زنجان رخ داده است.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهر تهران همچنین میدان امام حسین، میدان بسیج و میدان فتح را تقاطع‌هایی دانست که بیشترین تصادفات خسارتی را از مهرماه سال گذشته تا سال‌جاری داشته‌اند.

وی گفت: اطلاعات ثبت شده در سیستم ثبت وقایع مرکز کنترل ترافیک همچنین نشان می‌دهد که تصادفات جرحی در این مدت در بزرگراه‌های مدرس (بین همت و رسالت)، بزرگراه رسالت (محدوده میدان آفریقا) و بزرگراه فتح( محدوده آزادگان) نسبت به سایر بزرگراه‌های شهر بیشتر بوده است.

نعمت‌اللهی افزود: بیشترین تصادفات جرحی معابر شهر تهران نیز در خیابان‌های دماوند (محدوده رشید - صادقی)، میدان آزادی(خیابان آزادی) و خیابان آزادی (محدوده قریب - اوستا) در این مدت رخ داده است. وی بیشترین تصادفات جرحی تقاطع‌های شهر تهران را نیز مربوط به میدان هفت تیر، میدان امام خمینی - فردوسی و میدان آزادی - بزرگراه سعیدی دانست.

مدیر مرکز کنترل ترافیک با بیان اینکه بیشترین تصادف فوتی شبکه معابر شهر تهران نیز در بزرگراه‌های امام رضا و آزادگان رخ داده است، گفت: با شناسایی پرخطرترین و حادثه‌خیزترین معابر شهر تهران می‌توانیم با برنامه‌ریزی نسبت به رفع مشکلات احتمالی اقدام کرده و همچنین با نظارت بیشتر و به کارگیری سیستم‌های نظارتی دقیق‌تر شرایطی را فراهم کنیم که همه رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و با کاهش سرعت و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از میزان تصادفات کاسته شود.

کد خبر 91031

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز