سه‌شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۹
۰ نفر

گروه اقتصادی: قیمت قندوشکر نسبت به ماه گذشته افزایش چشمگیری داشته و با این روند قیمت خرده فروشی هر کیلو قندوشکر به بیش 1100 تومان افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ما، قیمت عمده فروشی هرکیلو شکر که تا پیش از آغاز ماه مبارک رمضان و با وجود افزایش قیمت‌های جهانی به 540 تومان رسیده بود، این روزها به 760 تومان در هر کیلو رسیده است.

افزایش قیمت عمده فروشی قندوشکر رشد بیشتر قیمت خرده فروشی این محصول را به‌دنبال داشته به‌نحوی که قیمت خرده فروشی شکر از 650 تا 700 تومان پیش از ماه مبارک رمضان اکنون به بیش از 1100 تومان در هر کیلو افزایش یافته و شکر بسته‌بندی 900 گرمی در فروشگاه‌های سطح شهر با قیمت درج شده هزارو50 تا هزارو 175 تومان به مصرف‌کنندگان عرضه می‌شود.

براساس این گزارش، برخی بنکداران خیابان مولوی از نبود و کمبود قندوشکر خبر داده و با اظهار نگرانی نسبت به افزایش بی‌رویه قیمت این محصول، معتقدند هیچ توجیهی برای افزایش  شدید قیمت قندوشکر با وجود واردات بی‌رویه آن در ماه‌های نخست امسال وجود ندارد.

این وضعیت موجب شده تا قیمت عمده‌فروشی شکر که یک بار پیش از ماه مبارک رمضان از 520 به 540 تومان افزایش یافته بود روز گذشته در بازار مولوی به 760 تومان افزایش یابد. همچنین قیمت عمده فروشی هر کیلو قند خرد شده که قبلا از 540 به 570 تومان افزایش یافته بود،  روز گذشته به 900 تا 950 تومان در هر کیلو افزایش یافت.

کد خبر 89991

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز