همشهری آنلاین: رئیس دفتر حوزه ریاست قوه قضائیه گفت:‌ آقای کروبی اسامی چهار نفر را به هیات سه نفره قوه قضائیه اعلام کرده است و اگر لازم باشد آنان را برای شرکت در جلسه هیات دعوت می‌کنیم

به گزارش واحد مرکزی خبر، علی خلفی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه وزیر سابق و جدید دادگستری در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا آقای کروبی شواهد یا مستنداتی را به هیات سه نفره قوه قضائیه ارائه کرده است یا خیر؟ افزود: وی مستنداتی را فی‌الجمله ارائه کرد و ما در حال بررسی آن‌ها هستیم و انشاء الله اگر به نتیجه نهایی برسد آن را به مردم اعلام خواهیم کرد.

عضو هیات سه نفره قوه قضائیه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا از افرادی که آقای کروبی اسامی‌شان را به هیات اعلام کرد کسی در جلسه حضور داشت یا خیر ؟ گفت:‌ آقای کروبی اسامی را به ما اعلام کرد و ما در حال بررسی صحت و سقم آن هستیم.

رئیس دفتر حوزه ریاست قوه قضائیه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که بررسی هیات درباره مستندات آقای کروبی چه قدر طول می‌کشد، گفت: بررسی یک هفته بیشتر طول نخواهد کشید.

خلفی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه تعداد افرادی که آقای کروبی مدارکشان را به هیات ارائه کرد چند نفر بودند؟ گفت: این افراد چهار نفر بودند البته مدرکی ارائه نشده و ادعاهایی بوده که در حال بررسی است.

عضو هیات سه نفره قوه قضائیه در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه آیا افراد معرفی شده آقای کروبی را، به جلسات هیات دعوت می‌کنید یا خیر؟ گفت: اگر به نتیجه برسیم و لازم باشد این کار را انجام می‌دهیم.

رئیس دفتر حوزه ریاست قوه قضائیه همچنین در باره معرفی سخنگوی این قوه گفت:‌ رئیس قوه قضائیه انشاء الله در آینده نزدیک سخنگوی جدید را معرفی می‌کند.

کد خبر 89697

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز