شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۸:۵۹
۰ نفر

معاون اول رئیس قوه قضاییه گفت: تغییر دادستان تهران در روند رسیدگی به پرونده‌های حوادث پس از انتخابات خللی وارد نمی‌کند و حتما این دادگاه‌ها تشکیل می‌شود.

سید ابراهیم رئیسی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رؤسای جدید و سابق سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی درباره اقدامات اخیر هیات 3نفره نظارت بر رسیدگی به حوادث و اغتشاشات اخیر خاطرنشان کرد: در مصاحبه قبلی نیز گفته بودم که این هیات هر روز جلساتی را برگزار می‌کند و در این جلسات بر انجام تحقیقات در دادسرا و به‌طور کل مراحل دادرسی عادلانه در دادگاه نظارت دارد و در این قضیه رعایت قانون محور است.

معاون اول قوه قضاییه، در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره ارائه مستندات از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین کروبی و ادعاهای وی، گفت: قبلا هم گفته‌ام که در 2 یا 3 مقطع پیگیری در دادستانی کل، دادگستری استان تهران و مجلس شورای اسلامی انجام شده و طبق اظهارات مسئولان مربوطه سند و مدرکی از سوی ایشان ارائه نشده است.

رئیسی درباره اقدامات دیگر کروبی، افزود: این نامزد معترض، به رئیس قوه قضاییه نامه‌ای نوشته و در آن درخواست ملاقات با آیت‌الله لاریجانی را کرده است. وی در هیات 3 نفره نیز حاضر شده و اظهاراتی را بیان داشته که در حال بررسی است و به محض اینکه به نتیجه رسید نتایج آن را به مردم اعلام خواهیم کرد.

کد خبر 89657

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز