مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۸۸ - ۲۰:۱۳
۰ نفر

طولانی ترین پل روگذر در محله خاقانی پل روگذر بزرگراه شهید باقری در محله خاقانی که یکی از طولانی ترین پل‌های پایتخت محسوب می‌شود با حضور شهردار تهران و مسئولان شهرداری منطقه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار همشهری محله، محمد باقر قالیباف، شهردار تهران در مراسم بهره برداری از این پل گفت:« همه شهروندان تهرانی می‌دانند که مهم‌ترین چالش شهر تهران مربوط به حمل و نقل و ترافیک است که آلودگی هوا و محیط‌زیست به همراه خسارت‌های عظیم اقتصادی ناشی از مصرف بی‌رویه سوخت و اتلاف وقت مردم از پیامدهای ترافیک به‌شمار می‌آید.

باز کردن گره‌های ترافیکی یکی از دغدغه‌های دائمی مدیریت شهری پایتخت است. پل روگذر شهید باقری هم مسلما تاثیر چشمگیری در کاهش ترافیک شرق تهران خواهد داشت.» وی از شهروندان منطقه 13 که در مجاورت این پل زندگی می‌کنند به دلیل مشکلاتی که درطول ساخت این پل برایشان ایجاد شده بود عذرخواهی کرد وگفت:

 « به هر حال در یک جامعه شهری باید مشکلات عمرانی را برای به دست آوردن امکانات مناسب تحمل کنیم.»

  مدیرعامل سازمان فنی و عمرانی شهرداری تهران هم  پل روگذر بزرگراه شهید باقری را از پروژه‌های مهم شرق تهران دانست و  گفت: «برای ساخت این پروژه که به دلیل وجود معارضان ملکی و تأسیساتی با تأخیر افتتاح شد حدود 10 میلیارد تومان هزینه شده است.» به گفته نصر آزادانی طول کل مسیر پل حدود هزار و 100 متر مربع و عرض آن 6.26 متر است که در ارتفاع 6 متری نصب شده است.»

همشهری محله- 13 

کد خبر 89621

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز