جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: گروه فرهنگی تبلیغی آسمانیان از ابتدای ماه رمضان طرح "مسجد مجازی" را در دنیای مجازی راه‌اندازی کرده است

به گزارش خبرگزاری رسا، تعمیق ارتباط جوانان با فرهنگ دینی، حرکت در راستای رسیدن به صفات یک فرد ایرانی در سال 1404 در راستای چشم انداز بیست ساله، نهادینه کردن استفاده از فناوری اطلاعات با هدف اطلاع رسانی و مشاوره دینی، احیا و نشر روحیه و تفکر انقلابی در میان کاربران جوان و امتداد ارتباط تبلیغ مجازی با آمیختن با تبلیغ حضوری از اهداف کلان این طرح است.

همچنین، مشاوره و گفتمان چهره به چهره اینترنتی، ارائه مشاوره دینی به جوانان به صورت آنلاین، تشکیل اتاق های فکری و کرسی های آزاد اندیشی مجازی، برگزاری کنفرانس های مجازی با حضور اساتید و کارشناسان و پاسخگوئی به سوالات شرعی ، اجتماعی و اعتقادی از طرح های در دست اقدام«مسجد مجازی » است.

برگزاری کنفرانس‌های اینترنتی،پاسخگویی به سوالات دینی به صورت آنلاین، آموزش اساتید حوزه علمیه جهت ورود به شبکه جهانی ، تشکیل گروه ندای دختران مسلمان از میان طلاب خواهر جامعه الزهرا(س) و حوزه علمیه الزهرا(س) تهران، تهیه برنامه تلویزیونی برای شبکه استانی قم، برگزاری شب های شعر و خاطره مجازی در ایام الله دهه فجر، تشکیل حسینیه مجازی در ایام محرم و صفر و جلسات آسیب شناسی دینی با حضور اساتید از دیگر برنامه های پایگاه آسمانیان است. علاقه مندان به حضور در مسجد مجازی می توانند به نشانی اینترنتی http://asemanian.com/fa مراجعه کنند.

کد خبر 89482

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز