گروه شهری: هفتاد و دومین شعبه مؤسسه مالی و اعتباری شهر، مصادف با هفته بانکداری اسلامی با حضور جمعی از مدیران شهرداری و شبکه بانکی در شیراز افتتاح شد.

این شعبه که به‌عنوان نخستین شعبه این مؤسسه در شهر شیراز است، با پیگیری‌های شهرداری شیراز و مؤسسه مالی و اعتباری شهر و پس از مهیا شدن امکانات و فضای مورد نیاز طی مراسمی در خیابان قصرالدشت افتتاح شد.

مهران اعتمادی، شهردار شیراز با حضور در این مراسم وجود یک بانک را در کنار شهرداری بسیار ضروری خواند و اظهار امیدواری کرد که با تاسیس و شروع به کار مؤسسه مالی و اعتباری شهر که در آینده نزدیک به بانک شهر تبدیل خواهد شد نتایج مثبت و کارسازی را در پیشبرد اهداف مدیریت شهری شاهد باشیم.

شهردار شیراز با اعلام اینکه این شعبه نخستین شعبه مؤسسه مالی و اعتباری شهر در شهر شیراز خواهد بود، گفت: شهرداری شیراز جزء سهامداران این مؤسسه محسوب می‌شود و با توجه به اینکه شهر شیراز از کلانشهرهای کشور است، شهرداری وجود مؤسسه مالی و اعتباری شهر را در این شهر لازم و ضروری دانسته که با موافقت مسئولان ذیربط فضا و بستر‌های لازم برای حضور این مؤسسه در شیراز فراهم شد.

وی ادامه داد: شهرداری شیراز نیز با امید به نتایج مثبت پیش‌بینی شده از حضور این مؤسسه در کنار شهرداری در تامین منابع مالی پروژه‌های شهری، نهایت همکاری و حمایت‌های خود را از این مؤسسه به عمل می‌آورد.

درخشنده، مدیرعامل مؤسسه مالی و اعتباری شهر نیز از افزایش شعب مؤسسه به 110 شعبه تا پایان سال خبر داد و افزود: شهروندان نیز با سپرده‌گذاری در شعب این مؤسسه در واقع به‌طور غیرمستقیم در ارتقا و پیشرفت شهر خودشان مشارکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: مؤسسه مالی و اعتباری شهر با برنامه‌هایی که در دست اجرا دارد و همچنین با حمایت‌های شهرداری‌های کلانشهرها و شهروندان در نظر دارد به یکی از توانمندترین بانک‌های کشور تبدیل شود.

کد خبر 89443

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز