مشهد – خبرنگار همشهری: سخنگوی شهرداری مشهد وعده داد طرح بزرگ تقاطع جمهوری اسلامی این شهر همزمان با روز عید سعید فطر افتتاح شود.

آن‌طور که علی حامد مقدم گفته، این طرح به‌طور میانگین بایستی در بازه زمانی3 ساله به اتمام می‌رسید که اکنون با همت و تلاش مجریان طرح مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

وی اظهار داشت: نهایت تلاش خود را برای تحصیل رضایتمندی کامل شهروندان از عملکرد شهرداری  به کار گرفته‌ایم، چرا که معتقدیم مشهد پایتخت معنوی ایران و بزرگترین کلانشهر مذهبی جهان است.

تدوین آیین‌نامه اجرای کمیته نامگذاری شهر مشهد دیگر موضوع مورد اشاره حامد مقدم بود که به گفته وی این آیین‌نامه در اختیار شورای شهر قرار گرفته است و با تصویب آن دیگر خیابان‌های اصلی همنام در شهر مشهد نخواهیم داشت.

همچنین حذف عناوین شمالی و جنوبی یا شرقی و غربی از نام خیابان‌های شهر مشهد در اجرای این آیین‌نامه صورت می‌گیرد که مطمئنا تحولی در این خصوص خواهد بود.

حامد مقدم در اشاره به طرح‌های مدیریت روابط عمومی شهرداری مشهد نیز گفت: طرح شهریاران کودک و نوجوان از مهر ماه شروع خواهد شد و سعی داریم از طریق آن و با  استفاده از کودکان و نوجوانان پیام‌های خود را به خانواده‌ها برسانیم.

سخنگوی شهرداری مشهد از افتتاح طرح تاسیس اولین باشگاه وبلاگ‌نویسان شهر مشهد یاد کرد و افزود: برای افتتاح این طرح منتظر حضور مسئولان کشوری در شهر هستیم.

وی در ادامه از طرح های ایجاد روابط عمومی داخلی، تولیدات گسترده محصولات رادیویی و تلویزیونی، ایجاد ایستگاه بلوتوث، راه‌اندازی سایت مشهد، ارتباط ویژه با سازمان‌های مردم نهاد، نصب هفته‌نامه در اتوبوس‌ها و مساجد و همچنین پیگیری راه‌اندازی رادیو پیام یاد کرد و افتتاح آن را طی هفته‌های آتی اعلام کرد.

سخنگوی شهرداری مشهد در تشریح وضعیت طرح‌های شهری گفت: امروز در حال اجرای 78 طرح عمرانی در سطح شهر هستیم و این نوید را می‌دهم که تمام آنها با سرعت قابل قبولی در حال اجراست هر چند ممکن است در بعضی از آنها کندی‌هایی دیده شود.

سخنگوی شهرداری مشهد در باره وضعیت مدیرعامل شرکت قطار شهری گفت: در آینده‌ نزدیک مدیرعامل این شرکت معرفی خواهد شد و شهردار نیز این موضوع را مد نظر دارد.

کد خبر 88469

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز