همشهری آنلاین: دادستانی کل کشور به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی قوه قضائیه،در این اطلاعیه آمده است: فرا رسیدن فصل ضیافت الله و گسترده شدن خوان پرانعام حضرت حق و ماه نزول قرآن را به ملت شریف و بزرگوار و با ایمان ایران اسلامی و همه شهروندان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و از عموم عزیزان و برادران و خواهران ایمانی تقاضا داریم در تعظیم شعائر اسلامی و حفظ حرمت شهر الله الاکبر همچون پیش اهتمام ورزند.

و چنانچه افرادی از لحاظ شرعی معذور باشند ـ از تظاهر به روزه خواری در انظار و اماکن عمومی جداً پرهیز نمایند؛ بدون تردید ملت شریف ایران در همه صحنه‌ها و عرصه‌های صیانت از اسلام و قرآن و دفاع از حریم مقدسات اسلامی و تعظیم شعائر مذهبی پیشگام و اسوه بوده‌اند و در این ماه شریف نیز این شایستگی را نشان خواهند داد و حرمت این ماه بزرگ را بیش از سال‌های گذشته پاس خواهند داشت و البته خداوند منان نیز اجر مضاعف عنایت خواهد فرمود.

ضمناً کلیه دستگاه‌های ذیربط و ضابطین محترم قضائی طبق ماده 638 قانون مجازات اسلامی موظفند با رعایت اخلاق اسلامی، ارشاد و تذکر لازم نسبت به هر نوع تخلفی در این زمینه اقدام نمایند.

امیدست فضای نورانی میهن اسلامی در این ماه شریف فضای معنویت، اخلاق، خدمت به همنوعان و بزرگداشت روزه و روزه‌داری و سحر‌خیزی و تلاوت قرآن کریم و دعا و انس با پروردگار متعال باشد و به برکت فیوضات معنوی این ایام، جامعه ما مزین به مکارم و محامد اخلاقی و عاری از مظاهر زشتی و بداخلاقی و ناهنجاری و آسیب‌های اجتماعی باشد.

خداوند بر توفیقات ملت بزرگ ما بیفزاید و برکات خود را بر این کشور نازل و همه را مشمول الطاف و عنایات خود قرار دهد و دعای خیر حضرت بقی‌ الله الاعظم را در حق ما و ملت ما به اجابت برساند.

کد خبر 88462

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز