همشهری‌آنلاین: سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: گواهینامه فعالیت آن‌دسته از سرمیهمانداران و میهماندارانی که در اجرای طرح غربالگیری انفولانزای نوع A سهل انگاری کنند باطل می‌شود

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به توصیه‌های قبلی این سازمان به شرکت‌های هواپیمایی مبنی برضرورت حسن اجرای طرح غربالگیری آنفولانزای نوع A گفت: در پی انتقاد یکی از مسئولان وزارت بهداشت دراین باره، باردیگر بر لزوم اجرای دقیق این طرح تاکید می‌شود.

رضا جعفرزاده افزود: سرمیهمانداران و میهماندارن به توزیع فرم غربالگیری در پروازهای خارجی موظف هستند و باید مسافران را نسبت به لزوم پرکردن پرسشنامه طرح غربالگیری اگاه کنند.

وی تصریح کرد: چنانچه گزارش مستند نسبت به سهل انگاری و بی‌توجهی سرمیهمانداران و میهماندارن در انجام مسئولیت انان به سازمان هواپیمایی کشوری برسد به طور قطع سازمان هواپیمایی کشوری از ادامه فعالیت انان جلوگیری و گواهینامه انان را باطل خواهد کرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین از مسافران پروازها خواست هرگونه پیشنهاد یا انتقاد خود را از طریق تلفن 1870 به این سازمان ارائه دهند

کد خبر 88270

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز