همشهری آنلاین: خیران می‌توانند از طریق سیستم ATM خود پرداز و با انتخاب آیتم کمک‌های مردمی بهزیستی، کمک‌ها و مبالغ مورد نظر خود را از طریق شعب بانک ملی در سراسر کشور به شماره حساب 90190 واریز کنند

بنابر اعلام معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور، با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده بین بهزیستی و بانک ملی، خیران می‌توانند ظرف یکی دو هفته آینده از طریق سیستم ATM خود پرداز و با انتخاب آیتم کمک‌های مردمی بهزیستی، کمک‌ها و مبالغ مورد نظر خود را از طریق شعب بانک ملی در سراسر کشور به شماره حساب 90190 واریز کنند.

شمس‌الدین درویش‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برنامه‌های سازمان بهزیستی در ماه مبارک رمضان با یادآوری این که خیران می‌توانند همچون سال‌های گذشته با مراجعه به تمامی شعب بانک ملی کمک‌های مردمی خود را به شماره حساب اعلام شده واریز کنند، افزود: ایرانیان مقیم در خارج از کشور و یا خارجی‌ها نیز می‌توانند، کمک‌های نقدی خود را به همین شماره حساب واریز کنند.

وی با تاکید بر این که همچنین قبل از ماه مبارک رمضان کلیه پاکت‌های ویژه «جمع‌آوری زکات فطره» نیز به صورت گسترده در مراکز، ادارات و محل‌های برپایی نمازهای جمعه و مساجد کل کشور توزیع می‌شود، از مردم خواست تا فطریه خود به نام بهزیستی را تنها به افرادی که با در دست داشتن کارت شناسایی مشغول جمع‌آوری صندوق‌ها و پاکت‌های زکات فطره هستند، پرداخت کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و موسسات خیریه سازمان بهزیستی کشور، در ادامه با یادآوری برگزاری طرح «ضیافت مهر» همچون سال‌های گذشته، عنوان کرد: این طرح با حضور مقامات سیاسی، اجتماعی، لشکری، خیران و با حضور مدیران کل اجرایی استان‌ها به منظور آشنایی مدیران اجرایی با زندگی جمعیت هدف در منزل مددجویان برگزار می‌شود.
درویش‌پور، برگزاری «سفره‌های افطاری»، «جشن رمضان» و مراسم «جشن رمضان» را از دیگر برنامه‌های بهزیستی خواند که با کمک و مشارکت خیران در مراکز و مجتمع‌های بهزیستی برگزار می‌شود.

وی همچنین آشنایی مردم با بهزیستی از طریق شبکه‌های سیمای استان‌ها، صرف افطاری مددجویان با مراجع عظام و مراسم تجلیل از خیران را نیز از برنامه‌های پیش‌رو عنوان کرد.
معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و موسسات خیریه سازمان بهزیستی کشور، در مورد کمک‌های سازمان بهزیستی به مددجویان در قالب کالا و مواد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان، گفت: کمک‌های ویژه ماه مبارک رمضان و یا پرداخت بن‌ منوط به تامین اعتبار از سوی وزارت رفاه است، این در حالیست که تاکنون از محل اعتبارات داخلی سازمان بهزیستی و یا وزارت رفاه، سبد کالا و یا بن ماه مبارک رمضان در نظر گرفته نشده است.

کد خبر 88016

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز