گروه اجتماعی: 120 مسافر که از سفر سوریه بازگشته بودند و قصد عزیمت به بندرعباس را داشتند در فرودگاه تهران سرگردان ماندند.

این مسافران از 6 صبح تا 5 عصر در فرودگاه مهرآباد معطل شده سپس در یک هتل استقرار پیدا کردند.

دبیری نژاد یکی از مسافران در گفت‌وگو با مهر در این باره گفت: زمانی هم که قصد سفر به سوریه داشتیم در فرودگاه امام خمینی بعد از آنکه کارت پرواز صادر شده و خروجی تمام مسافران پرداخت شده بود، مسئولان اعلام کردند که مجوز پرواز این شرکت لغو شده است و بعد از معطلی یکروزه با پرواز ساعت 30/1 شب روز بعد به سوریه پرواز کردیم.

دبیری نژاد با اعلام اینکه 120 مسافر بندرعباس توسط شرکت زیارتی عرشیا ثبت نام شده بودند، بیان کرد: زمانی هم که از سوریه قصد عزیمت به تهران را داشتیم 8 ساعت زودتر به درخواست مسئولان هتل محل اقامت را ترک کردیم ومجبور شدیم تا ساعت 1 بامداد در فرودگاه دمشق معطل شویم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از ورود به فرودگاه امام خمینی بلافاصله به فرودگاه مهرآباد آمدیم اما مسئولان شرکت زیارتی اعلام کردند که بلیت پرواز ساعت 6 صبح روز شنبه را به خاطر اینکه فکر کردیم پرواز تهران - دمشق تاخیر دارد کنسل کردیم و بعد از معطلی 6 ساعته در فرودگاه مهرآباد در یکی از هتل‌ها مستقر شدیم و شخصی که برای ما شناخته شده نبود اعلام کرد که پرواز‌های تهران به بندرعباس جا ندارد و باید با اتوبوس به بندرعباس برویم.
در همین زمینه رئیس عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت کشور گفت: تعدادی از این افراد به‌صورت زمینی به هرمزگان رفتند، ولی 70 نفر آنها قبول نکردند که زمینی به سمت شهر خود اعزام شوند.

اکبری با بیان این مطلب که برای سایر پروازها برنامه‌ریزی صورت گرفته است، افزود: در نتیجه تا این لحظه نتوانسته‌ایم برای اعزام این افراد به بندرعباس جای خالی پیدا کنیم. البته در تلاش هستیم تا مشکل این افراد را برطرف کنیم.

معاون عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت گفت: پرواز مسافران سوریه - هرمزگان با تأخیر به تهران رسید و همین امر باعث شد تا آنان پرواز خود را از تهران به سمت هرمزگان از دست بدهند. حسین اکبری ادامه داد: هواپیمای این مسافران خالی به هرمزگان پرواز کرده است.

کد خبر 87943

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز