مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۸۸ - ۰۶:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: امکانات خط 3 اتوبوس‌های تندرو که فعالیتش را ازچند ماه قبل آغاز کرده بود تکمیل شد و برای استفاده شهروندان به بهره برداری رسید.

به گزارش سما به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، پیمان عباسی، معاون حمل ونقل وترافیک منطقه با اعلام این خبرگفت: خط 3 اتوبوس‌های تندرو از پایانه خاوران درجنوب شرق تهران شروع و به پایانه علم و صنعت درشمال شرق تهران وصل می‌شود.

بخشی از مسیر این خط ویژه از خیابان سی متری نیروی هوایی و خیابان امامت می‌گذرد. درهفته‌های گذشته طرح‌های مختلفی در این بخش از مسیر خط 3 اتوبوس‌های تندرو انجام شد و با اجرای این طرح، امکانات مختلف خط تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی به بخشی از فعالیت‌های انجام شده اشاره کرد و گفت: نوسازی روکش آسفالت، نصب نرده، نصب سرپناه‌های مدرن و مجهز ایستگاه و... ازجمله اقدام‌هایی بود که درهفته گذشته انجام شد.

معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه به واگذاری کامل مدیریت اتوبوسرانی و تاکسیرانی منطقه به این معاونت خبرداد و گفت: متولیان رسیدگی به گلایه‌ها و شکایت‌های شهروندان از ناوگان حمل ونقل عمومی معاونت حمل ونقل وترافیک است به همین دلیل شهروندان هرگونه شکایتی را می‌توانند ازطریق سامانه‌های 1888 یا 137 اطلاع دهند و یا باشماره مستقیم 77429559 برای اتوبوس رانی و شماره 77982636 برای تاکسیرانی تماس بگیرند تا به مشکلات آنها رسیدگی شود.

عباسی افزود: مدیریت شهری تلاش کرده است تا با ایجاد خطوط اتوبوس‌های تندرو، توسعه مترو و ساماندهی خطوط تاکسیرانی موجب افزایش تمایل شهروندان به استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی شود.

کد خبر 87809

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز