مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۴
۰ نفر

گروه شهری: با به‌کارگیری حداکثر ظرفیت مراکز مکانیزه معاینه فنی، 5/1 میلیون خودروی تهران تا اواسط پاییز معاینه فنی می‌شوند.

از ششم مرداد ماه همزمان با اعلام شروع برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی و اعمال جدی قانون از سوی پلیس راهور مراجعه به مراکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای تهران یکباره افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران هرچند از آغاز امسال تا اواسط هفته گذشته روزانه حدود 2هزار دستگاه خودرو به 9 مرکز مکانیزه معاینه فنی و 50 نمایندگی ایران خودرو و سایپا مراجعه کرده‌اند لیکن این آمار از روز سه‌شنبه هفته گذشته یکباره به بیش از 6هزار دستگاه خودرو در روز رسید چنانچه در 5 روز گذشته حدود 30 هزار خودرو اقدام به معاینه فنی کرده‌اند.

بنا به این گزارش وحید نوروزی مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران پیش‌بینی کرد درصورت تداوم پیگیری و اعمال قانون از سوی پلیس راهور و همچنین بیان ابعاد معاینه فنی، کاهش آلودگی هوا و تامین ایمنی سفر، از سوی رسانه‌های گروهی تا اواسط پاییز سال‌جاری 5/1 میلیون خودروی واجد شرایط موفق به انجام معاینه فنی خواهند شد.
این گزارش می‌افزاید مراکز معاینه فنی همه روزه از ساعت 30: 7 صبح تا 8 شب باز است و شهروندان می‌توانند درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 88100401، 8-88102476 و 88100364 تماس بگیرند.

ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران در پایان این اطلاعیه از عموم شهروندان تهرانی تقاضا کرد تا در این روزها که هاله‌ای از گردوخاک معلق تهران را پوشانده و آسمان شهر بار دیگر در وضعیت بحران قرارگرفته است بیش از پیش احساس وظیفه کرده وبا مراجعه به مراکز یادشده ضمن ایفای نقش در کاهش آلودگی هوای تهران، ایمنی سفر را برای خود، خانواده و سایر شهروندان فراهم آورند.

کد خبر 86979

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز