به گزارش همشهری آنلاین- مهدی اسماعیل پور، موضوع رکمبود کارت بلیت را پیگیری کردیم و در اینباره هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بینالملل شرکت بهرهبرداری متروی تهران و حومه با عذرخواهی از مسافران محترم مترو، توضیح داده است.

The online version of the Iranian daily Hamshahri
ISSN 1735-6393در روزهای اخیر برخی از رسانهها به نقل از تعدادی از مسافران مترو که کارت بلیتشان مفقود شده یا مسافرانی که به تازگی مسافر ثابت متروی تهران شدهاند، اعلام کردند که کارت مترو پیدا نمیشود، این دسته از شهروندان ظاهرا نمی توانستند کارت جدید تهیه کنند و اینکه در اغلب ایستگاهها از کارت بلیت خبری نبود.
به گزارش همشهری آنلاین- مهدی اسماعیل پور، موضوع رکمبود کارت بلیت را پیگیری کردیم و در اینباره هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بینالملل شرکت بهرهبرداری متروی تهران و حومه با عذرخواهی از مسافران محترم مترو، توضیح داده است.

نظر شما