همشهری‌آنلاین: شرکت قطارهای مسافری رجاء ؛در پی رانش زمین در منطقه مرزی ایران و ترکیه موسوم به منطقه رازی، حرکت کلیه قطارهای بین‌المللی ایران به مقصد ترکیه و سوریه را تا پانزدهم مرداد لغو کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، به گفته مدیر کل روابط عمومی شرکت قطارهای مسافری رجاء، فردا برنامه حرکت قطار تهران - دمشق، روز سه‌شنبه قطار تهران - استانبول، ‌چهارشنبه قطار تبریز - وان ترکیه و پنج‌شنبه قطار تهران - استانبول انجام نخواهد شد.

ابوالفضل مددی در مصاحبه علت لغو حرکت این قطارها را احتمال جابجایی ریل در بخش‌هایی از منطقه رازی و لزوم بازدید فنی مسیر اعلام کرد و گفت: هم اکنون برخی مسافران که با قطارهای بین‌المللی رجاء به مقصد سوریه و ترکیه عزیمت کرده بودند قرار است با قطار به منطقه تاسوان در ترکیه اعزام و سپس با اتوبوس‌های ترکیه از طریق مرز بازرگان وارد کشور شوند.

این مقام مسئول گفت: کسانی که قبلا بلیط قطارهای بین‌المللی شرکت رجاء را در روزهای مذکور تهیه کرده اند می‌توانند با مراجعه به راه آهن بلیط خود را استرداد و یا زمان آن را به اولین قطار اعزامی بعد از پانزده مرداد تغییر دهند.

مددی همچنین اعلام کرد: همراهان مسافرانی که هم اکنون در سوریه و ترکیه به سر می‌برند قبل از عزیمت به ایستگاه راه آهن برای استقبال از مسافران خود حتما با تلفن گویای 139 شرکت رجاء و یا تلفن های ایستگاه راه آهن در تهران وتبریز تماس بگیرند.

کد خبر 86877

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز