پرونده 3 نفر از قربانیان حوادث اخیر در دادسرای جنایی تهران در حال بررسی است

فخرالدین جعفرزاده، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران با اشاره به مرگ مرحوم سهراب اعرابی و روند رسیدگی به پرونده‌ وی، تصریح کرد: سهراب اعرابی روز 25 خرداد ماه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و همان روز جان باخت.

وی افزود: این جوان 20 ساله به هیچ‌وجه در بازداشتگاه نبوده و روز 29خرداد نیز گزارش معاینه‌ جسد این جوان با هویت مردی ناشناس تهیه شده بود که با حضور خانواده‌ اعرابی در دادسرای جنایی و اعزام آنها به پزشکی قانونی، جسد وی از سوی خانواده‌اش شناسایی و به دادسرا اعلام شد.

معاون دادستان تهران، با بیان اینکه رسیدگی به پرونده از سوی بازپرس شهریاری در شعبه‌ هفتم بازپرسی ادامه دارد، به پرونده‌ مرحوم روح‌الامینی و جوادی‌فر اشاره کرد و  یادآور شد: درخصوص مرگ  آنها  به‌صورت رسمی و مکتوب گزارش فوتی به دادسرای جنایی چه از طریق مراجع انتظامی و چه از طریق سازمان زندان‌ها اعلام نشده است.

وی گفت: دستور انتقال جسد مرحوم روح‌الامینی و جوادی‌فر  از سوی دادگستری بخش کهریزک صادر شده است.به گزارش ایسنا،جعفرزاده در مورد پرونده‌ ندا آقاسلطان نیز  اظهار کرد: این پرونده هم از سوی بازپرس شهریاری در دست بررسی است تا اموری مانند اسلحه‌شناسی و تحقیقات دیگر به‌صورت جامع و کامل انجام شود.

کد خبر 86868

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز